عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پرستاران را وكیل مدافع بیماران خواند و گفت: این پرستاران هستند که باید در شرایط متفاوت از بیماران حمایت كنند.

سلامت نیوز: عضو  هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پرستاران را وكیل مدافع بیماران خواند و گفت: این پرستاران هستند که باید در شرایط متفاوت از بیماران حمایت كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، دكتر ژیلا میر شالاری در نشست خبری بیست و ششمین همایش بین‌المللی كودكان و دوازدهمین همایش پرستاری کودکان هدف از برگزاری این همایش را ارتقا علمی و تغییر دیدگاه و نگرش در پرستاران عنوان كرد و گفت: پرستاری صرفاً داشتن مهارت نیست، دیدگاه پرستاری نیز حائز اهمیت است و در قسمت لطیف پرستاری نكاتی دیگر وجود دارد كه می‌بایست یادآوری شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری پانل ارتباط با كودك، مراقبت معنوی و تسكینی، مراقبت تكاملی در نوزاد و كودك، مراقبت خانواده محور و درگیر كردن خانواده‌ها در مراقبت و نحوه برخورد پرستار را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان كرد.

 دبیر علمی همایش بین المللی کودکان و دوازدهمین همایش پرستاری ضمن اشاره به برگزاری هیئت‌رئیسه گروهی پزشك و پرستار در كنار هم گفت: كار تیمی در مراقبت از كودك به‌ویژه در شرایط اورژانس موجب امنیت كودك می شود.

وی از دیگر برنامه‌های همایش مانند كارگاه مقاله‌نویسی به زبان انگلیسی، تهویه مكانیكی، هیئت‌رئیسه TPN كارگاه احیا پیشرفته نوزادان، كارگاه كتوژنیك كنترل تشنج با رژیم مناسب، بحث و بررسی جایگاه ارتباط و اخلاق در بیمارستان‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن نام برد.

دكتر میر شالاری خاطر نشان کرد: پرستاران وكیل مدافع بیماران هستند و باید در شرایط متفاوت از بیماران حمایت كنند.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha