دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12421

روغن های سالاد و طبخ غذا عمدتا از دو نوع چربی تری گلیسیرید (TAG) و دی گلیسیرید (DAG ) تشکیل شده که روغن ها ی رایج برای طبخ مثل روغن های گیاهی ، عمدتا حاوی تری گلیسیرید است(برای مشاهده جزئیات به جدول آخر متن نگاه کنید.) و هما ن طور که می دانید ماده مناسبی برای سلامت بدن نیست .

انوا: روغنی خوراکی با خاصیت جادویی
ولی دی گلیسیرید ها نمی تواند به طور موثری به وسیله آنزیم های روده کوچک  جمع آوری شود و در نتیجه در مسیر سیستم پورتال به کبد می رود . جایی که بتواند اکسید شود و کمتر به صورت چربی ذخیره گردد. و این می تواند کمک  قابل توجه ای برای  کنترل تناسب اندام باشد. روغن انوا به طور طبیعی از روغن سویا و دانه کلم قمری ساخته شده و تنها بر اساس و پایه دی گلیسیرید است. این ترکیب حاصل 20 سال تلاش محققان ژاپنی برای ساخت روغنی با خاصیت ضد چاقی می باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف روغن های با پایه و اساس دی گلیسیرید باعث کاهش سطح تری گلیسیرید خون بعد از صرف غذا می شود و متابولیسم یا سوخت و ساز دی گلیسیرید به حفظ سلامت بدن و تناسب اندام کمک می کند. چون همان طور که گفتیم این روغن به صورت چربی در بخش های مختلف بدن ذخیره نمی شود. بعلاوه روغن انوا خالی از چربی ها ی ترانس است و مقدار چربی اشباع شده آن کمتر است. معجزه این روغن دو چیز است:
1-    کمتر در بدن به صورت چربی ذخیره می شود
2-    باعث کاهش تری گلیسیرید خون بعد از صرف غذا می شود.
 این روغن سرشار از ویتامین E است و خالی از کلسترول می باشد . لازم به توضیح است که این روغن توسط شرکت کااو در ژاپن تولید می شود . برای کسب اطلاع بیشتر راجع به این تولید می توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

http://www.enovaoil.com/about

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha