دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

سلامت نیوز :اصغر فرهادی دیروز به اسیدپاشی‌های اصفهان واکنش نشان داد و از جامعه پزشکی درخواست کمک کرد. در نامه فرهادی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: «از جامعه پزشکی ایران، متخصصان در داخل و خارج از کشور خواهشمندم از هر طریق ممکن همه همت و توان خود را در این لحظات سخت برای کمک به بانوان آسیب‌دیده فاجعه غیرقابل باور این روزهای شهر غم‌آلود اصفهان به کار بندند. من پیشاپیش تلاش همه کسانی که مرهمی بر زخم بی‌پایان این عزیزان می‌گذارند را صمیمانه قدر می‌نهم و سپاس می‌گویم.»


کیانوش عیاری نیز دیروز در همین رابطه گفت این روزها خبرهای زیادی از اسیدپاشی به چند زن در اصفهان منتشر شده و شنیده‌ام که بسیاری از خانم‌های اصفهانی از ترس از خانه‌هایشان خارج نمی‌شوند و این اتفاق از جمله مواردی است که جنبه شخصی ندارد و نوعی واکنش است.

عیاری با اشاره به فیلم «خانه پدری» خود که چندسالی است به‌دلیل صحنه قتل دختر توسط پدر که در ابتدای فیلم نمایش داده می‌شود، مجوز اکران نگرفته است، گفت: اگر خشونت ابتدایی فیلم من اینقدر آزاردهنده است، اسم این اسیدپاشی را که به‌نوعی یک اقدام تروریستی است، چه باید گذاشت؟ می‌گویند فیلم من نباید به‌دلیل وجود صحنه خشن قتل نمایش داده شود، پس آیا اخبار مرتبط با این اسیدپاشی‌ها و جنایت‌های ناموسی را هم نباید رسانه‌ای کرد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha