فرمانده انتظامی استان اصفهان آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی در خصوص اسیدپاشی را شایعه عنوان کرد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان اصفهان آمارهای بالای ارائه شده توسط شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی در خصوص اسیدپاشی را شایعه عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار" عبدالرضا آقاخانی" گفت: تا كنون تنها تعداد چهار مورد از اسید پاشی به بانوان در شهر اصفهان به تایید پلیس رسیده و آمارهای بالای ارائه شده توسط شبكه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی در این خصوص شایعه و كذب است.

وی خاطر نشان كرد: همانطور كه همیشه همكاری و مشاركت مردم باعث موفقیت ما در ماموریت هایمان شده این بار هم با توجه به همكاری خوبی كه مردم با ما داشتند قول می دهیم كه به زودی عامل اصلی این پرونده شناسایی و دستگیر شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به سوءاستفاده مخالفان نظام از این گونه حوادث عنوان داشت: متاسفانه امروز با انبوه شایعات و اخبار كذب در شبكه های اجتماعی و اجتماعات مختلف روبرو هستیم كه در این باره به شهروندان توصیه می كنیم به این گونه شایعات توجه نكنند .

این مقام مسئول تصریح كرد: شهروندان مطمئن باشند كه پلیس بیش از آنان نسبت به وقوع هرگونه اخلال در نظم و امنیت حساس است و ان شاء الله با تلاش ماموران خدوم پلیس استان این پرونده نیز مانند دیگر پرونده ها به سرانجام خواهد رسید.

وی در خصوص نحوه خبررسانی پیرامون وقوع جرایم گفت: پلیس مخالف اطلاع رسانی از جرایم به مردم نیست بلكه معتقد است این گونه اخبار باید به موقع و همراه با آگاهسازی، آموزش و هشدار انتشار یابد و باعث نگرانی و تشویش مردم و پایین آمدن احساس امنیت در بین آنان نشود و از شایعه پراكنی رسانه های واسطه هم جلوگیری كند.

سردار آقاخانی با بیان اینكه هم اكنون امنیت در سطح استان به طور كامل برقرار بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد اظهار داشت: پلیس با تمام قوا و با بهره گیری از امكانات و تجهیزات مدرن خود با مخلان نظم و امنیت برخورد كرده و اجازه نمی دهد كسی به شهروندان تعرض كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha