مدیر انجمن بانوان نیکوکار کهریزک گفت: اولین مرکز جامع ارتقاء تکامل کودکان کشور در کهریزک کرج در صورت کمک خیرین تا شش ماه آینده راه اندازی می شود.

کوکب لطفی، در نشست خبری اعضای انجمن اظهار داشت: مرکز جامع ارتقاء تکامل، مراقبت و توانبخشی کودکان اولین مرکز توانبخشی است که اقدامات درمانی را به صورت جامع و تا حصول نتیجه برای کودکان سراسر کشور انجام می دهد.

وی افزود: در این مرکز سطوح مختلفی برای ارائه خدمات وجود دارد که مرحله اول آن شناسایی کودکانی است که در مراحل اولیه بیماری قرار دارند و پس از آن ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به این کودکان انجام می شود و کودک بیمار از کلیه امکانات درمانی و توانبخشی این مرکز که متناسب با آخرین متدهای درمانی روز دنیاست بهره مند می شود.

مدیر انجمن بانوان نیکوکار کهریزک خاطرنشان کرد: در برخی موارد که مراجعه کودکان با تاخیر صورت می گیرد و موکول به زمانی می شود که بیماری پیشرفت کرده و امکان درمان وجود ندارد ارائه خدمات در راستای جلوگیری از پیشرفت عوارض اختلال و بهره برداری از پتانسیل باقی مانده مغزی و عصبی کودک برای نزدیک کردن عملکرد به سمت نرمال انجام می شود.  

لطفی یادآور شد: تکمیل، تجهیز و راه اندازی ساختمان این مرکز نزدیک به 25 میلیارد ریال هزینه در بر دارد که باید از طریق کمکهای مردمی تامین شود علاوه بر آن این انجمن پذیرای کمکهای خیرین در زمینه های مصالح ساختمانی، تجهیزات پزشکی، کمکهای فکری و فرهنگی افراد خیر است.

به گفته وی، این انجمن در سطح شهرستان کرج تاکنون موفق به تکمیل، تجهیز و راه اندازی سالن آمفی تئاتر موسسه خیریه کهریزک شعبه محمدشهر با هزینه ای برابر یک میلیارد ریال از محل کمکهای مردمی شده است و دفتر اصلی این انجمن در تهران متولی تامین هزینه و ساخت و تجهیز بسیاری از ساختمانهای مجموعه خیریه کهریزک شده است.   

مدیر این انجمن از شهروندان خواست تا با عضویت در این انجمن به ارائه کمکهای مادی و معنوی خود در این راستا بپردازند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر این انجمن در کرج واقع در خیابان شهید بهشتی، روبروی پارک بوستان جهان، جنب ساختمان هلال احمر، ساختمان شاخص، پلاک 1009 مراجعه یا با شماره تلفنهای 4449999 و 4434797 در کرج یا شماره تلفن 66953851 در تهران تماس حاصل کنند یا کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0101320123007 بانک صادرات شعبه هفت تیر واریز کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha