رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت:‌ تمام مراحل درمانی لازم برای فردی که به دلیل اسیدپاشی در اصفهان مصدوم شده است، توسط تیم جراحی ۶ نفره در حال انجام است.

سلامت نیوز: رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت:‌ تمام مراحل درمانی لازم برای فردی که به دلیل اسیدپاشی در اصفهان مصدوم شده است، توسط تیم جراحی ۶ نفره در حال انجام است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، کامران آقاخانی در خصوص تشریح روند درمان فردی که به دلیل اسیدپاشی در اصفهان مصدوم شده است و هم اکنون در این بیمارستان بستری است، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای این بیمار انجام شده است و از آنجا که سوختگی با اسید از نوع درجه سه و عمیق است و باید تیمی متشکل از گروه‌های مختلف درمانی وی را تحت نظر داشته باشند.

آقاخانی افزود: در حال حاضر تیمی متشکل از 6 جراح و سه روانپزشک وضعیت بیمار را بررسی کرده است و چون این دست از بیماران به عنوان بیماران خاص تلقی می‌شوند به صورت ویژه نیز پروسه درمانی وی در حال اجرا و تحت نظر است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با بیان اینکه، در حال حاضر بیمار مذکور در وضعیتی به سر می‌برد که تمام مراحل درمانی لازم برای وی در حال انجام است،افزود: متاسفانه این بیمار آسیب بسیار جدی از ناحیه صورت و چشم به دلیل مواجهه با اسید دیده است و در خصوص وضعیت بینایی چشم‌های وی باید منتظر اظهارنظر متخصصان چشم پزشکی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha