نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: از وزارت بهداشت خواستارم سریعا به وضعیت مصدومان اسیدپاشی در اصفهان رسیدگی کنند مخصوصا مصدومانی که از ناحیه چشم دچار مشکل شده‌اند.

سلامت نیوز: نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: از وزارت بهداشت خواستارم سریعا به وضعیت مصدومان اسیدپاشی در اصفهان رسیدگی کنند مخصوصا مصدومانی که از ناحیه چشم دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، صرامی فروشانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: خشکسالی استان اصفهان بیشتر مدیریتی است تا اقلیمی و بارها به وزرا و مدیریت استان اعلام شده، چاه‌های پایین دستی به دلیل برداشت غیرمجاز دچار خشکی شدند که باید وزیر نیرو در قبال این مشکلات برخورد کند.

وی همچنین افزود: نکته دیگری که ما هنوز متوجه آن نشده‌ایم این است که آیا نفت در کشور ملی است یا نه؟ چرا که در پالایش اصفهان با چپاول‌هایی که می‌شود و کسی رسیدگی نمی‌کند آثاری از ملی بودن نفت مشخص نیست و لازم است مسئولین هرچه سریع‌تر نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهند و با آن برخورد جدی انجام دهند.

نماینده خمینی‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود درباره تجمع نیروهای حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای در مقابل مجلس، اظهار کرد: حالا که سن استخدام برای نیروها گذشته است آنها را اخراج می‌کنیم در حالی که پیش از این از آنها استفاده می‌شده است و به قانون نیز برای تبدیل وضعیت آنها توجه نمی‌شود،همچنین 6000 نفر از نیروهای شرکت نفت نیز همین مشکل را دارند و استدعا داریم به این مشکلات رسیدگی شود.

وی در تذکر دیگری به دولت خواستار تمکین دولت به تعهداتش در مقابل دامداران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha