افراد هر روز كه بیدار می شوند و مشغول كار می شوند، از یک طرف سعی كنند علمشان را بالا ببرند و از طرف دیگر تلاش كنند آن علمی كه دارند را به دیگران انتقال دهند؛ این امر صد در صد باعث سلامتی روح، روان و جسم افراد در دنیا می شود.

سلامت نیوز:افراد هر روز كه بیدار می شوند و مشغول كار می شوند، از یک طرف سعی كنند علمشان را بالا ببرند و از طرف دیگر تلاش كنند آن علمی كه دارند را به دیگران انتقال دهند؛ این امر صد در صد باعث سلامتی روح، روان و جسم افراد در دنیا می شود.

پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار و برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان در سال 2014 از ابراز احساسات ملت بزرگ ایران قدردانی کرد و گفت: درست است كه گرفتن یك جایزه از تشكیلاتی كه تمام دنیا در آن قرار دارد و باید در آن تصمیم گیری شود خیلی ارزش بالایی می تواند از نظر علمی داشته باشد؛ ولی این ابراز احساساتی كه ملت ما انجام داده است، مرا از هر چیز بیشتر خوشحال می كند.


به گزارش سلامت نیوز، پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار و برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان در سال 2014 در گفتگو با برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت با بیان این مطلب افزود: از ملت عزیز ایران كه این قدر برای دریافت جایزه از آكادمی جهانی مغز و اعصاب دنیا ابراز احساسات داشتند واقعاً تشکر می کنم و این باعث خوشحالی من است. این ابراز احساسات ارزشش از آن جایزه خیلی بالاتر است؛ چون باور كنید درست است كه گرفتن یك جایزه از تشكیلاتی كه تمام دنیا در آن قرار دارد و باید در آن تصمیم گیری شود خیلی ارزش بالایی می تواند از نظر علمی داشته باشد؛ ولی این ابراز احساساتی كه ملت ما انجام داده است، مرا از هر چیز بیشتر خوشحال می كند. از این رو از یکایک ملت ایران تشكر می كنم؛ چرا كه تشویق كننده هموطنانم هستند.
وی در ادامه افزود: سعی كردم دانش خود را به قاره ها برسانم و به همكاران تعلیم داده ام.خوشبختانه در تمام دنیا مكتب های ایران وجود دارد و شاگردانم در سطح بسیار بالایی مشغول هستند. همین كار را در كشور خودم نیز انجام داده ام. به طوری که از سال 1971 یعنی 43 سال پیش تاکنون سالی نشده است كه یك برنامه علمی مهمی را برقرار نكرده باشیم.
پروفسور سمیعی در ادامه گفتگو با رادیو سلامت با ابراز ناراحتی از برخی از موضوعات مطرح شده در رسانه ها، ادامه داد: بعضی ها، بعضی وقت ها كم لطفی دارند و معتقدند كسی كه به كشور می خواهد خدمت كند، بیاید در ایران زندگی كند. این یك اشتباه بسیار بزرگ است كه رسانه ها باید به این گونه افراد كه سطح فرهنگی شان بالا نیست، بگوید خدماتی كه من از اینجا به كشور كردم، خدمات خیلی بالاتری است تا این كه من در ایران می بودم. حضور من در آلمان باعث شد مهمترین پیشرفت ها را سریع تر به  همكارانم در ایران برسانم.
برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان در سال 2014 با بیان اینکه علم و دانشی كه انسان به دست می آورد، یك ثروت شخصی نیست، اظهارکرد: این در اصل یك وظیفه انسانی است كه علمی كه انسان به دست آورده را به دیگران ارائه دهد و كسی كه این كار را نكند، می توان گفت بزرگ ترین گناه روی زمین را انجام داده است و برای اینكه وقتی كسی دنیا را ترك كرد و علمش را به دنیا پخش نكرده باشد، هیچ خدمتی را به جامعه نكرده است. از این رو افراد هر روز كه بیدار می شوند و مشغول كار می شوند، از یک طرف سعی كنند علمشان را بالا ببرند و از طرف دیگر تلاش كنند آن علمی كه دارند را به دیگران انتقال دهند؛ این امر صد در صد باعث سلامتی روح، روان و جسم افراد در دنیا می شود.
برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به سردبیری «فیروزه آدابی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» جمعه هر هفته از ساعت 10:30 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود. یادآور می شود، جایزه آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان با عنوان Golden Neuron Award در سال 2014 طی یک مراسم رسمی در تاریخ 11 اکتبر سال جاری در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید طراز اول جهان در رشته جراحی مغز واعصاب به پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار پزشکی ایران و جهان اعطاء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha