وزیر بهداشت در پیامی رحلت حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت در پیامی رحلت حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری، در روز چهاردهم خرداد 93 پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام، دچار حمله قلبی و در بیمارستان قلب شهید رجایی بستری شد، صبح امروز (سه‌شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی عروج ملکوتی رییس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام وزیر بهداشت آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی طی سالیان عمر پربرکت‌شان هماره به صبر و سعه صدر شهره بودند و همه دوستداران انقلاب، ایشان را متخلق به اخلاق اسلامی می‌دانستند، چنان که مقام رفیع ایشان در میان بزرگان و در هر موقعیتی پذیرفته بود. به یقین فقدان چنین شخصیت بزرگواری که از یاران دیرین امام راحل و از ارکان تشکیل نظام اسلامی بوده و در این راه مشقات و رنج‌های فراوانی را تحمل کردند، به سادگی جبران نخواهد شد.

رحلت جانگذار و عروج ملکوتی این عالم ربانی و فقیه بصیر را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرّم و شاگردان ایشان وملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال، رحمت، مغفرت و علو درجات آن مرحوم را مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha