مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر کشور از برگزاری همایش" نقش مشارکت اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر در 31 استان کشور خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر کشور از برگزاری همایش" نقش مشارکت اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر در 31 استان کشور خبر داد.

سید حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر این همایش‌ها که به صورت استانی در 31 استان کشور برگزار می‌شود، برگزاری جشنواره "ایده‌های برتر حوزه مشارکت اجتماعی در امر مبارزه با مواد مخدر" نیز به همت دفتر مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در هفت استان برگزار می‌شود.

وی همچنین در باره برنامه‌های این ستاد در راستای کاهش اعتیاد در بین بانوان به فعالیت پنج کمیته در حوزه معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اشاره کرد و از "آموزش" به عنوان راهی برای توانمندسازی زنان و خانواده‌ برای رویارویی با غول اعتیاد یاد کرد و گفت: کمیته زنان و خانواده یکی از مهمترین کمیته‌های این معاونت است که مراکز درمانی و پیشگیری در حوزه زنان و خانواده را تحت پوشش خود دارد.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: آموزش یکی از مهمترین رویکرد‌های این کمیته است و از آن به عنوان راهی برای توانمند سازی زنان و خانواده‌ استفاده می‌کند.

موسوی خاطرنشان کرد: کمیته توسعه و مشارکت‌های مردمی، زنان و خانواده‌های آسیب پذیر، درمان و حمایت اجتماعی، اشتغال و توانمندسازی، و امور فرهنگی و پیشگیری از کمیته‌های پنج گانه حوزه معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha