مرد افغانی که زن باردار را مقابل چشمان ۲ دختر خردسال وی به طرز فجیعی کشته بود، صبح روز گذشته در بازسازی صحنه جنایت ضمن اعتراف صریح به قتل زن جوان، سرقت ۶ میلیون تومان وجه نقد را انکار کرد.

سلامت نیوز: مرد افغانی که زن باردار را مقابل چشمان ۲ دختر خردسال وی به طرز فجیعی کشته بود، صبح روز گذشته در بازسازی صحنه جنایت ضمن اعتراف صریح به قتل زن جوان، سرقت ۶ میلیون تومان وجه نقد را انکار کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، مردی حدود ۴۵ ساله که فقط ۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت فجیع در مشهد و با صدور دستورات ویژه از سوی «قاضی موحدی راد» در تربت حیدریه دستگیر شد صبح روز گذشته در حالی که حلقه های قانون بر دستانش گره خورده بود مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و در تشریح ماجرا گفت: چند روز قبل از جنایت، به خاطر مسائل مالی با یکی از هموطنانم درگیر شده بودم که ۲ روز بعد دیگران ما را با هم آشتی دادند. همسر دوستم یکی از بستگانم بود و به همین دلیل آن ها وقتی خودرویی را خرید و فروش می کردند مجبور بودند تا سند آن را به نام همسرمن که ایرانی بود ثبت کنند و همسرم مدام برای انجام کارهای آن ها، سوار خودروی شان می شد و به این طرف و آن طرف می رفت. من از این موضوع ناراحت بودم تا این که بیست و سوم اسفند سال گذشته، وارد منزل هموطنم در بولوار دوم طبرسی شدم. می دانستم همسر او در منزل تنهاست. وقتی وارد اتاق شدم او در حال شکستن پسته بود و ۲ دختر خردسالش کنار دیوار نشسته بودند. چون خیلی به خانه آن ها می رفتم فرزندانش مرا عمو صدا می زدند. متهم این پرونده جنایی ابتدا سعی می کرد با تناقض گویی چنین وانمود کند که جنایت را مقابل چشمان فرزندان مقتول انجام نداده است اما وقتی با سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد روبه رو شد به ناچار حقیقت ماجرا را بیان کرد و گفت: چاقویی را از روی گاز منزل آن ها برداشتم و در یک لحظه ضربه ای به شکم زن ۲۵ ساله زدم. زن در حالی که ناله می کرد از فرزندانش خواست تا همسایگان را خبر کند و من در حالی که ۲ ضربه دیگر هم به پشت او وارد می کردم به طرف حیاط دویدم و ۲ دختر خردسال را که وحشت زده گریه می کردند به داخل اتاق کشیدم. آن ها از ترس می لرزیدند که هر دو نفرشان را درون حمام انداختم و زندانی کردم.

این مرد جنایتکار در حالی سرقت پول ها و مدارک داخل صندوقچه را انکار می کرد که دختر ۶ ساله مقتول ساعتی پس از ارتکاب قتل به قاضی «موحدی راد» گفته بود، من و خواهرم کنار دیوار نشسته بودیم که عمو (متهم) با چاقو مادرم را زد و پس از آن هم کلید صندوقچه را از گردن مادرم بیرون کشید و پول ها را برداشت!

متهم این پرونده جنایی که به شیشه و تریاک اعتیاد داشت و مدعی بود از ۳۰ سال قبل در ایران زندگی می کند در ادامه بازسازی صحنه جنایت خود گفت: پول ها را من سرقت نکردم! و پول هایی که هنگام دستگیری ام کشف شد متعلق به خودم بود که پس انداز کرده بودم! در این لحظه مقام قضایی پرسید چگونه هر روز که سر کار می رفتی این همه پول را هم با خودت می بردی؟ متهم که پاسخی در برابر این سوال نداشت پس از مدتی سکوت ادامه داد: ولی آن پول ها را سرقت نکردم!!

وی اضافه کرد: پس از قتل به تربت حیدریه رفتم اما هنوز تازه به منزل یکی از آشنایانم وارد شده بودم که مأموران انتظامی به سراغم آمدند و دستگیر شدم. وی درباره اسناد و مدارک شناسایی همسر مقتول نیز که از کیف وی کشف شده بود گفت: آن ها را خودش به من داده بود و من سرقتی انجام ندادم!

 شایان ذکر است: در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارآگاه سلطانیان (افسر پرونده) توضیحاتی را درباره چگونگی ماجرا و دستگیری متهم مقابل دوربین قوه قضاییه ارائه کرد و در پایان نیز قاضی موحدی راد با صدور قرار قانونی، عامل این جنایت هولناک را روانه زندان کرد تا بررسی های بیشتری درباره ادعاهای وی صورت گیرد.

سابقه خبر

بیست و سوم اسفند سال گذشته، تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتری طبرسی شمالی از وقوع جنایتی هولناک در خیابان شهید قربانی خبر دادند. بررسی های قاضی موحدی راد نشان داد زن ۲۵ ساله افغانی در حالی با ضربات چاقو به قتل رسیده است که ۲ دختر ۳ و ۶ ساله مقتول شاهد جنایت بوده اند و با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی، کارآگاهان متهم را ۴ ساعت بعد در تربت حیدریه ردزنی و دستگیر کردند که وی پس از انتقال به مشهد به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. وی گفت: من نمی دانستم زن جوان جنینی ۷ ماهه را باردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha