مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: نگرانی برای تامین منابع مالی طرح تحول سلامت برای سال 93 به هیچ وجه وجود ندارد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: نگرانی برای تامین منابع مالی طرح تحول سلامت برای سال 93 به هیچ وجه وجود ندارد.

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح تحول سلامت با رضایت بیش از 85 درصدی مردم روبرو شده است و کسی نمی‌تواند منکر تحول عظیم در حوزه بهداشت و درمان باشد.

وی ادامه داد: تخصیص‌ها در این حوزه به موقع صورت گرفته است و هر مرکزی که اسناد خود را تحویل می‌دهد 60 درصد هزینه‌های خود را دریافت کرده و مابقی طی روزهای آتی و با تکمیل پرونده‌های مورد نظر پرداخت می‌شود.

محسنی بندپی در پاسخ به روند تجمیع بیمه‌ها در کشور گفت: تجمیع بیمه‌ها کار ساده‌ای نیست و تمامی کشورها که توانسته‌اند در نظام بیمه‌ای کارنامه موفقی را عرضه کنند این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند اما فراموش نکنیم که تجمیع بیمه‌ها زمان بر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: یکسان سازی اطلاعات بیمه شدگان، بازنگری در تعریف بسته‌های پایه خدمات سلامت و رسیدگی یکسان به اسناد پزشکی از ضروریات تجمیع بیمه‌ها است که خوشبختانه از سال گذشته اقدامات پایه‌ای در این خصوص در حال انجام است.

محسنی بندپی با تاکید بر اهتمام دولت برای تجمیع بیمه‌ها خاطرنشان کرد: نگاه سلامت گرانه دولت تدبیر و امید باعث شده است که فعالیتها در حوزه سلامت با شتاب قابل توجهی در جریان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha