بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه با استقبال از تعهدات روزافزون برای کمک به برخی کشورهای غرب آفریقا برای مقابله با شیوع ابولا گفت این ویروس یک مشکل جهانی است و مقابله با آن نیازمند یک تلاش جهانی فوری و گسترده است.

سلامت نیوز: بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روز سه شنبه با استقبال از تعهدات روزافزون برای کمک به برخی کشورهای غرب آفریقا برای مقابله با شیوع ابولا گفت این ویروس یک مشکل جهانی است و مقابله با آن نیازمند یک تلاش جهانی فوری و گسترده است.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری شین هوا از نیویورک ، سخنگوی بان کی مون در بیانیه ای اعلام کرد دبیر کل سازمان ملل متحد از تعهدات مالی و غیر مالی روزافزون بسیاری از کشورها برای مقابله با ابولا قدردانی کرد.

بان کی مون از دولت های استرالیا ، کلمبیا و ونزوئلا به خاطر کمک مالی حدود 14 میلیون دلاری آنها برای مقابله با ابولا تشکر کرد.

وی همچنین از همه کشورها که در این راه مشارکت داشته اند خواست بررسی کنند چه اقدامات بیشتری می توانند انجام بدهند و از آنهایی که هنوز مشارکت نداشته اند خواست این مسئله را به عنوان یک فوریت در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha