راننده وانت که 8 دانش‌آموز را در مسیر مدرسه به خانه سوار کرده بود از ترس دستور ایست پلیس فاجعه به بار آورد.

سلامت نیوز: راننده وانت که 8 دانش‌آموز را در مسیر مدرسه به خانه سوار کرده بود از ترس دستور ایست پلیس فاجعه به بار آورد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، ساعت 45/12 دوشنبه 28 مهرماه سال جاری پسران دبیرستانی با شوقی وصف‌ناپذیر کوله‌پشتی‌هایشان را برداشته و دوان دوان از مدرسه خارج شدند تا هر چه زودتر نزد خانواده‌هایشان برگردند. آنها با دیدن یک وانت سواری سوار آن شدند اما هنوز چند متری نرفته بودند که پلیس به راننده وانت دستور ایست داد اما او بی‌توجه به هشدارهای پلیس پا  را روی پدال گاز گذاشت و به سرعتش افزود.
هیچ کس نمی‌دانست چه سرنوشتی در کمین آنان است. وانت با سرعت جنون‌‌آمیز پیش می‌رفت. قلب پسران به تپش افتاده بود اما در چشم بر هم زدنی وانت کنترلش را از دست داد و واژگون شد. فریادهای پسران به گوش می‌رسید که پلیس راه با این صحنه دلخراش روبه‌رو شد.
مرکز فرماندهی و کنترل پلیس کرمان بلافاصله پس از باخبر شدن از این حادثه مرگبار تیم‌های گشت انتظامی را به همراه تیم‌های امداد و نجات به صحنه اعزام کرد.
در این حادثه دو پسر 15 ساله به نام‌های «یونس چلیپا» و «علیرضا چلیپا» در دم جان باختند و «یوسف پیش‌بین» نیز پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
«علی‌اکبر بهادری» نیز قبل از واژگونی که خودش را از خودرو به پایین پرت کرده بود سالم ماند و «دانیال غلامی» نیز به صورت سرپایی درمان شد اما دو دانش‌آموز دیگر به نام‌های «مظاهر محمدی» و «میلاد غلامی» به دلیل شکستگی در بیمارستان بستری هستند.در بررسی صحنه تصادف مشخص شد مرد 35 ساله که دانش‌آموزان مسافر را در قسمت بار خودرو  سوار کرده و از طرف کهنوج به سمت قلعه گنج در حال حرکت بوده از مسیر منحرف و واژگون شده است.
«مجید اوستان» مدیر مجتمع شهید انیس در سرخ قلعه در این باره به شوک گفت: شاهدان حادثه اعلام کردند پلیس در پی تعقیب و گریز وانت بود اما وی بی‌توجه به هشدارها همچنان به مسیر ادامه می‌داد که سرانجام این حادثه تلخ رخ داد اما کارشناسان علت وقوع تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرده‌اند و سخنی از تعقیب و گریز اعلام نشده است.
وی ادامه داد: مرد راننده پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفته از آنجایی که دانش‌آموزان را سوار بر خودرو کرده بودم و بیمه ماشین نداشتم پس از دستور ایست پلیس ترسیدم توقف کنم به همین خاطر فرار کردم اما نمی‌دانستم و نمی‌خواستم این حادثه دردناک رخ دهد.مجید اوستان افزود: این دانش‌آموزان در مدرسه شهید شهسواری در مقطع دوره اول دبیرستان بودند و امیدوارم خدا به خانواده بازماندگان صبر دهد چرا که همه آنها از خانواده‌هایی ساده بودند که به سختی در روستا زندگی می‌کنند.بنابر این گزارش، مرد راننده در بازداشتگاه قلعه گنج به سر می‌برد تا کارآگاهان به بررسی بیشتر این پرونده بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha