شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 124828

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار برای تامین شیر مدارس پیش بینی شده است گفت: به محض اینکه اعتبارات تامین و ابلاغ شود شیر در مدارس نیز توزیع خواهد شد.

سلامت نیوز: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار برای تامین شیر مدارس پیش بینی شده است گفت: به محض اینکه اعتبارات تامین و ابلاغ شود شیر در مدارس نیز توزیع خواهد شد.

علی اصغر فانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان توزیع شیر در مدارس کشور اظهار کرد: از محل درآمدهای ناشی از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ 300 میلیارد تومان برای تامین شیر مدارس پیش بینی شده است.

وی افزود: این رقم اعتباراتی است که تا در اختیار آموزش و پرورش قرار نگیرد و تبدیل به پول نشود نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. به محض اینکه اعتبارات تامین شود شیر در مدارس نیز توزیع خواهد شد.

محمد بطحائی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: منتظر اعتبارات هستیم و امیدواریم هفته آینده اعتبارات لازم ابلاغ شود.

وی ادامه داد: بخشنامه برگزاری مناقصه برای خرید شیر روز چهارشنبه هفته گذشته به استان‌ها ابلاغ شده و منتظریم به محض ابلاغ اعتبارات خریدها را انجام و توزیع شیر در مدارس را آغاز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha