سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مرگبار ساختمانی در جنوب تهران خبر داد.

سلامت نیوز:  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مرگبار ساختمانی در جنوب تهران خبر داد.
 
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 23:54 جمعه شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی به آدرس خیابان شهید رجایی، خیابان هلال احمر به سامانه 125 اطلاع داده شد.
 
وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 95 را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: محل حادثه یک خانه سه طبقه مسکونی قدیمی بود که حریق در طبقه سوم آن رخ داده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش تمام این طبقه که 70 متر مربع وسعت داشت را در بر گرفته بود،‌افزود: آتش نشانان هنگام حضور در محل با زنی مسن روبرو شدند که وی ادعا کرد جز خودش کس دیگری در ساختمان نیست که به همین دلیل این زن را به محل امن انتقال داده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
 
ملکی با بیان اینکه پس از اطفای حریق آتش نشانان با جسم بی‌جان مردی 45 ساله روبرو شدند، اظهار کرد: پس از تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که وی به دلیل سوختگی و دود گرفتگی جان خود را از دست داده است.
 
وی درباره اینکه چرا این پیرزن ادعا کرده بود که کسی در ساختمان نیست، افزود: فرد فوت شده فرزند همین پیرزن بود اما کهولت سن و اختلال حواس موجب شده بود تا این زن فراموش کند که فرزندش درون ساختمان است.
 
وی با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت 1:25 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند، خاطر نشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha