مردانی که یک آشنای بدقول را از بیمارستان ترخیص کرده و وی را به قتل رسانده‌اند پشت تریبون دفاع ادعاهای تازه‌ای کردند. از نخستین روز اردیبهشت ماه سال 89، تیمی از مأموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران برای افشای راز قتل مردی 44 ساله به نام «حجت» در نزدیکی بیمارستان مدرس وارد عمل شدند.

سلامت نیوز: مردانی که یک آشنای بدقول را از بیمارستان ترخیص کرده و وی را به قتل رسانده‌اند پشت تریبون دفاع ادعاهای تازه‌ای کردند. از نخستین روز اردیبهشت ماه سال 89، تیمی از مأموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران برای افشای راز قتل مردی 44 ساله به نام «حجت» در نزدیکی بیمارستان مدرس وارد عمل شدند.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران نوشت: مأموران وقتی از مادر حجت بازجویی کردند، وی گفت: پسرم به افراد زیادی بدهکار بود و چند بار برای کمک به او پول دادم اما آن را به بدهکارانش نداد به همین خاطر با او قطع رابطه کردم تا اینکه چند روز پیش در تماس تلفنی ادعا کرد که در بیمارستان پیامبران بستری است. مأموران در این مرحله به بیمارستان پیامبران رفته و مشخص شد که روز پیش از مرگ حجت دو مرد با مراجعه به بیمارستان و پرداخت 10 میلیون تومان هزینه بیمارستان حجت را ترخیص و ادعا کرده‌اند که او را به یکی از شهرهای شمالی می‌برند. همین سرنخ کافی بود تا مأموران به یکی از طلبکاران حجت که آخرین بار با او صحبت کرده بود مشکوک شدند. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز 29 آبان ماه سال 92 «خسرو»‌ دستگیر شد.
خسرو در همان بازجویی‌های نخست گفت: روز پیش از جنایت با «احسان» به بیمارستان پیامبران رفتیم و با پرداخت 10 میلیون تومان حجت را از بیمارستان ترخیص کردیم و سوار بر خودروی «سجاد» به ویلای «حامد» در چالوس رفتیم. وی افزود: در ویلا حجت را کتک زدیم و قرار شد به تهران برگردیم تا بدهی‌اش را به ما بپردازد ولی زمانی که به تهران رسیدیم خبری از پول نشد به همین خاطر با شیلنگ حجت را خفه کردیم و چون فکر می‌کردیم زنده باشد در نزدیکی بیمارستان مدرس رهایش کردیم. با این اقرارها مأموران سه همدست خسرو را نیز دستگیر کردند که آنها به قتل حجت اعتراف کردند.
   در دادگاه
ساعت 11 صبح دیروز، جلسه رسیدگی به اتهام عاملان این جنایت در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد.  ابتدا خسرو که تجسس‌های قضایی پلیسی نشان می‌دهد عامل اصلی جنایت است در جایگاه قرار گرفت و گفت: با احسان به بیمارستان رفتیم و حجت را ترخیص کردیم و بعد از اینکه در چالوس قرار شد حجت پولمان را پس دهد به تهران آمدیم و چون پولی در جریان نبود احسان او را با شیلنگ خفه کرد. احسان که باور نداشت دوستش وی را متهم کند، گفت: حجت به خاطر بیماری که داشت داخل خودرو را کثیف کرده بود و خسرو از من خواست که برای شستن داخل خودرو شیلنگ را در اختیارش قرار دهم و خودم نیز برای خرید وسایل شست‌وشو از خانه خارج شدم و زمانی که برگشتم دیدم حجت به قتل رسیده است. سجاد نیز در ادامه گفت: من تنها خودرویم را در اختیار آنها قرار دادم و هیچ نقشی در قتل حجت نداشتم.
حامد نیز که یکی از طلبکاران حجت است، ادامه داد: 20 میلیون تومان از حجت می‌خواستم و داخل ویلا تنها با شوکر به پای او ضربه‌ای زدم و در قتل بیگناهم. بنابر این گزارش، قاضی «عزیز محمدی» و چهار قاضی مستشار پس از شنیدن ادعاهای چهار متهم وارد شور شدند تا تصمیم قضایی بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha