یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 124981

یک جراح و متخصص زنان با تاکید بر اینکه تمام زنان باید به صورت مرتب و با فاصله زمانی که توسط پزشک معالج‌شان اعلام می‌شود، نسبت به انجام معاینات و گرفتن تست پاپ اسمیر اقدام کنند گفت: هر مشکلی با اقدامات درمانی مناسب و به موقع قابل درمان است.

سلامت نیوز: یک جراح و متخصص زنان با تاکید بر اینکه تمام زنان باید به صورت مرتب و با فاصله زمانی که توسط پزشک معالج‌شان اعلام می‌شود، نسبت به انجام معاینات و گرفتن تست پاپ اسمیر اقدام کنند گفت: هر مشکلی با اقدامات درمانی مناسب و به موقع قابل درمان است.

دکتر الهام السادات نایینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وجود مقداری ترشح از واژن طبیعی تلقی می‌شود، افزود: بسیاری از علل ترشح غیرطبیعی واژن مانند عفونت مخمری، واژینوز باکتریال یا نشانه‌های یائسگی، نسبتا بدون زیان هستند اما ممکن ‌است بسیار ناراحت‌ کننده باشند.

وی ترشح غیرطبیعی واژن را نشانه‌ برخی عفونت‌های منتقله از طریق نزدیکی عنوان کرد و گفت: از آنجا که این عفونت‌ها ممکن ‌است به شریک جنسی انتقال یابد یا به رحم، تخمدان‌ها و لوله‌های فالوپ سرایت کنند، درمان آن اهمیت بسیار دارد. با بررسی پزشک متخصص می‌توان به تشخیص صحیح در این زمینه رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha