معاون اول قوه قضائیه گفت: اتفاقات اخیر اصفهان امنیت جامعه را هدف گرفته است و مجرم یا مجرمانی که این جنایت را مرتکب شده اند، هرچه زودتر شناسایی و معرفی می شوند.

سلامت نیوز: معاون اول قوه قضائیه گفت: اتفاقات اخیر اصفهان امنیت جامعه را هدف گرفته است و مجرم یا مجرمانی که این جنایت را مرتکب شده اند، هرچه زودتر شناسایی و معرفی می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، حجت الاسلام اژه ای که برای پیگیری پرونده اسیدپاشی های سریالی به اصفهان آمده است امروز در حاشیه شورای تامین استان اصفهان گفت: اقدامت زشتی که در اصفهان روی داده به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت مردم است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه همه مسئولان کشوری و استانی با دقت پیگیر این حوادث هستند، افزود: مجرم یا مجرمانی که این جنایت را مرتکب شده اند هرچه زودتر شناسایی و معرفی می شوند.
وی گفت: برای شناسایی و بازگشتن امنیت و آرامش به جامعه عزم مجدانه ای بین مسئولان استان است و عامل یا عاملان این جایات به زودی معرفی می شوند.
به گزارش پانا، آیت‌الله آملی لاریجانی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه مسئول پیگیری و بررسی موضوع اسیدپاشی های سریالی در استان اصفهان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha