دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبرداد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ دلیری در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک نفر در ترمینال ملایر اقدام به تیراندازی کرده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام ماموران به محل ادامه‌داد: در بررسی‌ها مشخص شد، فردی با یک دستگاه پژوپارس به منظور ارعاب کارکنان نمایندگی ایرانخودرو اقدام به شلیک تیر کرده است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: بلافاصله طرح مهار اجرا و خودرو موصوف در میدان نواب مشاهده شد و به سرنشین دستور توقف دادند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به گمان اینکه میتواند از دست قانون بگریزد، از محل موردنظر به سمت گلدشت گریخته و سعی کرد از مهلکه فرار کند اما غافل از اینکه مأموران دست از تعقیب وی برنمیدارند.

دلیری تصریح‌کرد: مأموران به تعقیب خودرو پرداخته و تمام راههای خروجی را مسدود و یکی از پرسنل با مشاهده خودرو به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو متوقف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: راننده با یک قبضه سلاح به سمت باغات و کشتزارهای اطراف متواری و در نهایت دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش و 24 عدد فشنگ از او کشف شد.

وی افزود: متهم به مقرانتظامی منتقل و در بازجوییهای انجام شده علت تیراندازی را عدم ارائه خدمات به وسیله نمایندگی ایرانخودرو اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha