دبیرکل خانه پرستار و عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به ارسال نامه به رئیس جمهور گفت: به دنبال ابلاغ کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت که اخیرا توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است، شاهدیم که اختلاف درآمدها در گروه های مختلف نظام سلامت، بیش از پیش افزایش یافته است.

سلامت نیوز: دبیرکل خانه پرستار و عضو شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به ارسال نامه به رئیس جمهور گفت: به دنبال ابلاغ کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت که اخیرا توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است، شاهدیم که اختلاف درآمدها در گروه های مختلف نظام سلامت، بیش از پیش افزایش یافته است.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: بروز این اختلاف پرداختی ها در نظام سلامت موجب اعتراض گروه های مختلف نظام سلامت و پرستاران شده است، این اختلاف پرداختی که در نظام سلامت ما وجود دارد، در دنیا بی سابقه است.

عضو شورای عالی نظام پرستاری افزود: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تمامی اقدامات کارشناسی را دارد اما هنوز اجرایی نشده و امیدواریم به زودی اجرای پایلوت آن آغاز شود و خواسته پرستاران هم اجرای این قانون است. از طرفی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری باعث افزایش جذابیت های حرفه ای و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات پرستاری و موجبات رضایتمندی مردم از خدمات پرستاری می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده هم در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور خواستار اجرای بدون قید و شرط قانون تعرفه ‌گذاری خدمات پرستاری و برقراری عدالت در پرداخت‌ های گروه های پزشكی شده ام. جامعه پرستاری به عنوان گروهی که بیشترین خدمات بهداشتی درمانی را به صورت شبانه روزی به مردم ارائه می دهند انتظار داریم در برنامه طرح تحول نظام سلامت مورد توجه قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha