عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از اجرای بسته حمایتی از بیماران صعب العلاج توسط وزارت بهداشت به زودی خبر داد و گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت این بسته به زودی اجرا می شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از اجرای بسته حمایتی از بیماران صعب العلاج توسط وزارت بهداشت به زودی خبر داد و گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت این بسته به زودی اجرا می شود.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، با اشاره به پرداخت بالای هزینه های درمان برخی بیماری ها توسط بیماران گفت: علی رغم اینکه در بیمارستان های دولتی هزینه های پرداختی از سوی بیماران به کمتر از 10 درصد رسیده اما هنوز خیلی از بیماران توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند و بسیاری از بیماران صعب العلاج نیز از جمله این بیماران هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسته حمایت از بیماران صعب العلاج تدوین شده افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت این بسته به زودی اجرا می شود. اجرای این طرح نیاز به اطلاعات بیماران نیازمند واقعی دارد که وزارت بهداشت باید با مدیریت درست، نیازمندان را از دریافت خدمات بهره مند کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سهم مشارکت خیریه ها در بخش سلامت اندک است، خاطرنشان کرد: باید از حضور خیریان در این حوزه بیشتر استفاده شود. برنامه ها و مشوق هایی برای گسترش فعالیت خیران در حوزه سلامت داریم تا حضور آنان در این بخش مستمر شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha