سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

متهمی که به منظور آزار و اذیت روانی زنش با ایجاد پروفایل مستهجن در فیس بوک قصد داشت تا شاکیه را از ارائه دادخواست طلاق در دادگاه خانواده منصرف سازد از سوی مأموران پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.

سلامت نیوز: متهمی که به منظور آزار و اذیت روانی زنش با ایجاد پروفایل مستهجن در فیس بوک قصد داشت تا شاکیه را از ارائه دادخواست طلاق در دادگاه خانواده منصرف سازد از سوی مأموران پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی شکایت زن جوانی به نام « نسترن» تحت عنوان منتسب نمودن اعمال بر خلاف حقیقت و هتک حیثیت، پرونده ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه ای تشکیل و به دستور مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات به پلیس فتای پایتخت ارجاع داده شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: شاکیه ضمن حضور در اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تحقیقات پلیسی به ماموران اظهار داشت که از طریق تماسهای تلفنی دوستان و همکارانم متوجه شدم در سایت فیس بوک شماره موبایلم در پروفایل های مستهجن منتشر شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا تحقیقات لازم انجام شد و با مهندسی اجتماعی و اقدامات فنی مشخص گردید فردی بنام «نادر» این فعالیت را انجام داده که حسب دستور مقام قضایی تجهیزات رایانه ای نامبرده جمع آوری و از وی تحقیق شد که نامبرده به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ کاکوان بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد وی شوهر شاکیه بوده و به منظور آزار و اذیت روانی شاکیه با همدستی دوستانش ضمن در اختیار داشتن اطلاعات محرمانه شاکیه  از طریق ایجاد پروفایل در فیس بوک سعی کرده تا شاکیه را از ارائه دادخواست طلاق در دادگاه خانواده منصرف سازد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به دلایل موجود در پرونده، گزارش نهایی به همراه متهم به دادسرا ارسال و قرار تأمین مناسب صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha