صبح امروز در خط 4 مترو ایستگاه دروازه شمیران مرد جوانی خودرا به سمت محوطه ریلی قطار پرتاب و جان خود را از دست داد.

خودکشی مرد جوان در ایستگاه مترو دروازه شمیران

سلامت نیوز: صبح امروز در خط 4 مترو ایستگاه دروازه شمیران مرد  جوانی خود را به سمت محوطه ریلی قطار پرتاب و جان خود را از دست داد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مرد جوانی در حدود 30  ساله ساعت 8  و 10 دقیقه بامداد پیش از رسیدن قطار خود را به  سمت محوطه ریلی پرتاب  و به دلیل برخورد با قطار جان خود را از دست  می دهد. 
 
 این حادثه سبب ازدحام جمعیت در ایستگاه های این خط شده است.
 
احسان مقدم مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با تایید این خبر گفت: صبح امروز در ایستگاه دروازه شمیران مردی حدود 30 تا 40 ساله قبل از رسیدن قطار به ایستگاه خود را به محوطه ریلی پرتاب که باعث مرگ وی می شود. 
 
با وجود تاکید مسئولان مترو مبنی بر خودکشی بودن این اتفاق بر اساس بازبینی فیلم های مترو اما شاهدان عینی تاکید دارند این مرد قصد خودکشی نداشته و تنها به دلیل ازدحام جمعیت در هنگام ورود قطار به ایستگاه به محوطه ریلی پرتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    طبق گفته شاهدان و دیده های مردم این مرد یک کیف به همراه داشته و قصد رفتن به سرکار داشته و هنگام امدن قطار ازدحام جمعیت زیاد شده و این مرد به جلو ریل پرت میشود و طبق گفته مردم در هنگام پرت شدن صدای جیغ و فریاد ان مرد شنیده میشد و همه اینها شواهدی برعلیه خودکشی این مرد میباشد و مسئولان برای رهایی از بار مسئولیت خود ان را خودکشی خطاب کردن و داغی بر دل خانواده وی گذاشتن .... از شما میخوام که این تیتر را تکذیب کنید و واقعیت ماجرا رو بازگو کنین که روح فرد به ارامش برسد و خانواده ی وی کمی ارامش بیابند...