سرپرست روابط عمومی سازمان انتقال خون، اهدا خون را یک نیاز دائمی دانست و به شهروندان توصیه کرد، انجام این کار خداپسندانه را به روزهای خاص نظیر تاسوعا و عاشورا محدود نکنند.

سلامت نیوز: سرپرست روابط عمومی سازمان انتقال خون، اهدا خون را یک نیاز دائمی دانست و به شهروندان توصیه کرد، انجام این کار خداپسندانه را به روزهای خاص نظیر تاسوعا و عاشورا محدود نکنند.

دکتر «بابک یکتاپرست» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اهدای خون در تمام روزهای ماه محرم و صفر ثواب دارد و مردم نباید فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا به امر اهدای خون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اهدای خون یک نیاز دائمی و ثواب آن همیشگی است، تصریح کرد: مردم می توانند تا آخر ماه صفر برای اهدای خون خود مراجعه کنند و این کار خداپسندانه را برای تامین نیازمندان به خون در تمام این ماه انجام دهند.

یکتاپرست تصریح کرد: بسیاری از مردم فکر می کنند که ثواب اهدای خون در شب های تاسوعا و عاشورا بیشتر است و به همین دلیل در این روزها بیشتر برای اهدای خون مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: بحث اهدای خون در کشور یک فرایند احساسی است و در برهه های خاص، مردم تمایل بیشتری به اهدا خون دارند که باید با فرهنگسازی درست در این زمینه، مردم را برای اهدای خون در تمام روزهای سال تشویق کرد، نه اینکه در روزهای خاص به اهدای خون به نیازمندان بپردازند.

سرپرست روابط عمومی سازمان انتقال خون ابراز امیدواری کرد مردم توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و اهدای خون خود را به یک روز خاص موکول نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha