چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

بر اثر برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه آمبولانس در جاده کهنوج - منوجان، پرستار داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.

سلامت نیوز: بر اثر برخورد موتورسیکلت با یک دستگاه آمبولانس در جاده کهنوج - منوجان، پرستار داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تایید این حادثه گفت: برخورد موتورسیکلت با آمبولانس منجر به آتش گرفتن آمبولانس شد و متاسفانه پرستار خانم در شعله های آتش جان خود را از دست داد و راننده آن مجروح شد.

محمدرضا محمدی ساردو بیان کرد: موتورسیکلت سه راکب داشته که دو راکب مرد آن مجروح شدند و یک نفر خانم نیز جان باخت.

وی افزود: این آمبولانس شب گذشته اقدام به اعزام بیمار از شهرستان منوجان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج کرده بود و بامداد امروز چهارشنبه در مسیر بازگشت و دو کیلومتری شهر منوجان تصادف کرد.

محمدی ساردو تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

شهرستان منوجان در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه فریدیان (پرستار) ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    2 0
    برای خودمون و رشتمون متأسفم که در سیستمی کار میکنیم که به خاطر چندر غاز ما رو به انجام کارهایی وادار میکنند که در شرح وظایف شغلیه ما نیست و مسئولین محترم همه ازپزشکان بوده که خود ذینفع بوده و به فکر خود و جیبشان هستند. اگر همه پرستاران نسبت به اختلافهای نجومیه پرداختی بین پزشک و پرستار اعتراض کنند و طلب حق از دست رفته خود را بکنند و تن به انجام کارهای غیر از شرح وظایف شغلی خود ندهند و جانشان را در کف دست نگذاشته و تقدیم کنند, هر چند که در این صورت نارضایتی واقعی بیماران تازه مشخص می شود، در ان صورت حتما وزیر بهداشت سعی میکنند به تیم درمان از زوایای دیگر نگاه کنند نه رتبه زیر 1000 کنکور؟؟؟؟؟
  • پرستار ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    خوش به سعادتشون كه در راه پرستاري كه فقط شغل ما نيست عشقمونه.جونشون رو تسليم كردن.چه مرگي ازين باشكوه تر!!؟