جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 125586

در نهایت پس از چندین و چند ماه شایعه مایکروسافت دستبند سلامتی خود را معرفی کرد. این نخستین تلاش جدی این شرکت آمریکایی برای ورود به حوزه گجت های پوشیدنی محسوب می شود.

سلامت نیوز : در نهایت پس از چندین و چند ماه شایعه مایکروسافت دستبند سلامتی خود را معرفی کرد. این نخستین تلاش جدی این شرکت آمریکایی برای ورود به حوزه گجت های پوشیدنی محسوب می شود.

اپل از HealthKit بهره می برد و گوگل هم گوگل فیت را دارد ؛ پس حساب مایکروسافت چه می شود ؟ به نظر می رسد آنها هم از دست روی دست گذاشتن خسته شده اند و در نهایت تصمیم گرفتند به صورت جدی وارد حوزه سلامت و گجت های پوشیدنی شوند. مایکروسافت دیشب به صورت رسمی از پلتفرم سلامتی خود با نام Microsoft Health پرده برداشت ؛ محصولی که مخصوص دستبند سلامتی مایکروسافت ، Microsoft Band طراحی شده است.

دستبند 2


وظیفه دستبند سلامتی

این دستبند موظف است تا همچون مربی ، شما را در جریان آخرین فعالیت های بدنی قرار دهد. تعداد قدم ، میزان کالری سوخته شده و کیفیت خواب شما را اندازه گیری می کند. به لطف استفاده از سنسور تپش قلب هم می توانید از کارکرد قلب خود مطلع شوید. دستبند مذکور با گوشی شما سینک شده و اطلاعات مهمی از این طریق در اختیارتان قرار می دهد. اگر تلفن هوشمند ویندوز فون دارید ، دسبتند اجازه می دهد تا نه تنها اطلاعات خود را به گوشی منتقل کنید بلکه با دستیار صوتی ویندوز فون ، کورتانا نیز مشورت کنید.

 

مشخصات Microsoft Health

دستبند سلامتی مایکروسافت ، محصولی 4/1 اینچی است که از وضوح تصویر 320 در 106 بهره می برد. از تعدادی سنسور مخصوص همچون سنسور اشعه خورشید (UV) و چیپ جی پی اس بهره می برد. کاربران می توانند از طریق بلوتوث 4 می توانند اطلاعات را به گوشی های هوشمند خود انتقال دهند. مایکروسافت در ساخت این محصول از یک جفت باتری 100 میلی آمپری بهره برده که تا دو روز کار کرده و در مدت زمانی کمتر از 2 ساعت شارژ شود.

دستبند 3


با Microsoft Health آشنا شوید

پلتفرم سلامتی مایکروسافت علاوه بر ویندوز فون برای اندروید و iOS هم عرضه شده است. این پلتفرم به صورت مستقیم با دسبتند سلامتی مایکروسافت کار می کند. همچنین توانایی پشتیبانی از بهترین اپلیکشن های سلامتی از جمله RunKeeper و MyFitnessPal در آن قرار داده شده. کاربران می توانند اهداف خود را مشخص کرده و پس از اتمام ورزش ، در جریان ریز فعالیت های بدنی خود قرار گیرند.

ایسکانیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha