کوچک‌ترین مرد دنیا به وزارت بهداشت آمد و درخواست کمک‌های درمانی برای بیماری‌هایش داشت و این در حالی است که وی تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای قرار ندارد.

سلامت نیوز : کوچکترین مرد دنیا که 49 سال سن دارد و به خاطر شرایط فیزیکی‌اش کمتر پزشکی حاضر به کمک و درمان او می‌شود، توسط وزیر بهداشت مورد ویزیت‌ و معاینه قرار گرفت. 

 
هر چند این مرد کوچک یکی از چشمانش را از دست داده است ولی دکتر هاشمی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اگر زودتر‌ از این مراجعه نمی‌کرد، دید چشم دیگرش را از دست می‌داد. 
 
وزیر بهداشت به کوچکترین‌مرد دنیا قول درمان و بهبود دید چشم دیگرش را داد. 
 
کوچکترین مرد دنیا علاوه بر مشکل چشم از بیماری‌های دیگری چون، سنگ کلیه، مشکلات عدیده‌ دهان و دندان و پا درد شدید که راه رفتن را برایش مشکل ساز کرده، رنج می‌برد. 
 
وزیر بهداشت در زمان معاینه وی از تشکیل یک تیم درمانی متشکل از متخصصین مختلف برای درمان کوچکترین مرد دنیا خبر داد و گفت: معاون وزیر از اورولوژیست‌های به نام کشور است و کوچکترین مرد دنیا را از نظر کلیه‌ها مورد معاینه و درمان قرار می‌دهد ضمن اینکه برای درمان سایر مشکلات جسمی‌اش به بهترین متخصصان ارجاع داده می‌شود. 
 
کوچکترین مرد دنیا بابت ویزیتش توسط وزیر بهداشت بسیار تشکر کرد و گفت: برای اولین بار است که یک مقام مسئول را از نزدیک می‌بینم و از اینکه توسط وزیر بهداشت معاینه شده‌ام بسیار خوشحال هستم. 
 
وی همچنین به پر هزینه بودن ثبت‌نامش در رکورد‌های گینس اشاره کرد و درخواست کمک در این زمینه را هم داشت. 
 
کوچکترین مرد جهان در نهایت یک توصیه بهداشتی مهم به مردم داشت و گفت: مردم و به خصوص بچه‌ها، شیر بخورید، قوی شوید، لذت ببرید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آریا ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    18 0
    بخدا این وزیر بهداشت خیلی باحاله... خدا قوت مرد
  • مسی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    17 0
    من یکی به این وزیر بهداشت افتخار میکنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشد.سلامتی وشاد کامی وی آرزوی قلبی من است.
  • عادل ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    14 0
    خدا پدر وزیر بهداشت رو بیامرزه که از وقتی اومده نشون داده که مثل خیلی از وزراء فقط برای گرفتن ژست مدیریت نیومده و برخلاف خیلی ها با بنیه قوی علمی وزارت رو بر عهده گرفته. اگه هر کدوم از مناسب دولتی توسط یک فرد دانا و کارکشته تصدی می شد الان وضعیت مملکت خیلی بهتر از اینها می شد.
  • payam ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    16 0
    ای کاش همه وزیرای ما مثل ایشون بودن.
  • حسین ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    5 0
    چی میشد که هر کدام از کابینه های روسای جمهوری از ابتدای انقلاب تاکنون از یک یا چند تا وزیر مثل این وزیر بهره میبردند-دستت طلا وزیر بهداشت
  • حميد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    6 0
    به قول عادل فردوسي پور چه ميكنه اين وزير بهداشت واقعا شخصيت جالب و روح بزرگي دارهد آقاي كتر هاشمي