سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس از تشدید برخورد با واحدهای آلاینده خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان آلوده کننده هوا ضرورت دارد و این مساله در لایحه جلوگیری از آلودگی هوا مد نظر قرار گرفته است.

سلامت نیوز: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس از تشدید برخورد با واحدهای آلاینده خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان آلوده کننده هوا ضرورت دارد و این مساله در لایحه جلوگیری از آلودگی هوا مد نظر قرار گرفته است.

موید حسینی صدر در گفت و گو با پانا، با اشاره به اصلاح قانون جلوگیری از آلودگی هوا اظهار داشت: برخورد با متخلفان آلوده کنندگان هوا نیز از مواردی است که باید در تصویب لایحه مورد توجه واقع شود.
سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس تصریح کرد: در این لایحه نوع استفاده از صنایع به ویژه در تولید خودرو، کارخانه های صنعتی و استفاده از سوخت ‌ها که به نوعی در تولید آلایندگی موثر هستند، بررسی می شود.
این نماینده مجلس با اشاره به موضوع نظارت بر دستگاه های آلاینده گفت: بخش مهمی از آلودگی هوا به صنایع آلاینده مربوط می شود که سهم خودروسازی و کارخانه های صنعتی در این بخش بیش از همه است که قرار است در لایحه مذکور به آن رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان آلوده کننده هوا ضروری است، تصریح کرد: امیدواریم این لایحه هر چه سریعتر مورد تصویب قرار گیرد چرا که اگر این لایحه هر چه زودتر در مجلس به تصویب برسد قطعا عملکرد و قدرت سازمان حفاظت محیط زیست در مقابله با صنایع آلاینده بیشتر خواهد شد.
حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال میزان آلاینده های موجود در هوا به حد بالای خود می رسد لذا اتخاذ تدابیر خاص توسط ارگان های مربوطه لازم است.
سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با واحدهای آلاینده باید اسامی آن ها برای برخورد به مراجع قضایی ارسال شود و محیط زیست با این واحدها با جدیت برخورد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha