مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرحی خبر داد که کارفرمایان از این پس می توانند ابلاغ های تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری و الكترونیكی دریافت کنند.

سلامت نیوز: مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرحی خبر داد که کارفرمایان از این پس می توانند ابلاغ های تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری و الكترونیكی دریافت کنند.


به  گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب گفت: با اقدامات انجام شده توسط این سازمان، کارفرمایان می توانند برگه های اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب های خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت کنند.


وی در خصوص چگونگی استفاده از چنین امکانی توسط کارفرمایان بیان کرد: در نخستین گام، متقاضیان باید با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، تعهد نامه و فرمهای مربوطه را تکمیل کنند. سپس از طرف شعب تامین اجتماعی یک رسید به آنها ارایه می شود که نام كاربری و رمز عبور کارفرما برای اولین بار در برگه دریافتی قرار دارد و در اولین ورود به سامانه، باید رمز خود را تغییر دهند .


قریب اظهار داشت: كارفرمایانی كه برای ارائه لیست حق بیمه به صورت اینترنتی، قبلاً رمز دریافت كرده اند نیازی به دریافت رمز مجدد ندارند و فقط باید به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه کنند تا ابلاغ الكترونیكی برای آنها فعال شود.
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان علاقه مند به بهره مندی از چنین خدمت نوینی خواست تا شماره تلفن همراه و آدرس پست الكترونیكی خود را برای دریافت رمز ابلاغ الكترونیكی به شعب تامین اجتماعی ارائه دهند.
وی اضافه کرد: پس از پایان یافتن مراحل ثبت نام در طرح مذکور، در زمان صدور ابلاغ های تأمین اجتماعی اعم از اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب ها، به جای ابلاغیه های کاغذی، پیامك و پست الکترونیکی به كارفرما ارسال خواهد شد.
قریب افزود: متقاضیان پس از دریافت رمز، با مراجعه به سامانه ابلاغ الكترونیكی به نشانی eblagh.tamin.ir ودرج نام كاربری و رمز عبور، می توانند برگه های احکام مطالباتی را مشاهده کنند. ملاک محاسبه مواعد برای سازمان 48 ساعت بعد از تاریخ ارسال داده پیام به صندوق های اطلاعاتی کارفرما در درگاه ابلاغ الکترونیکی خواهد بود. 
وی همچنین از كارفرمایان خواست تا به منظور انجام پیگیری های بعدی در خصوص مطلع شدن از جزئیات و نحوه تسویه بدهی به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و در جریان جزئیات بیشتر این طرح قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مالک محمدی ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    28 7
    ابلاغ حکم مطالباتی شماره 174818 به تاریخ 93/10/16
    • حامد آرمان ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
      60 6
      با سلام و خسته نباشید. چگونه می تونم متن ابلاغ شماره65457 به تاریخ 1394/04/16 را از سایت ببینم . با تشکر