عضوشورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: طوماری ازاعتراض یکصد هیئت مدیره نظام پرستاری کشور به خاطر افزایش ساعات کاری پرستاران به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

پرستاران طومار امضا کردند

احمد طالبی درگفتگو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت: طرح کاهش ساعت کاری پرستاران  از چند سال گذشته در سازمان نظام پرستاری مطرح شد و هم اکنون طرح آن ازسوی دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

وی افزود:دولت طرح کاهش ساعت کاری کارکنان بخش بهداشت ودرمان را به مجلس داده است و این دوگانگی موضوع و ابهام در مسئله باعث شد که نمایندگان مجلس به آن رای ندهند وطرح برای بررسی بیشتر برگشت داده شد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با اعلام اینکه  درهفته آینده اصلاحیه این طرح به مجلس ارائه می شود، تصریح کرد: درحال حاضر به منظور تصویب لایحه کاهش ساعت کاری پرستاران ، یکصد هیئت مدیره نظام پرستاری کشور با نمایندگان مجلس وارد مذاکره شدند.

وی گفت: پرستاران برخی از مراکز درمانی دولتی و خصوصی درقالب طوماری اعتراض خویش را نسب به افزایش ساعت کاری پرستاران به مجلس تقدیم کردند.

طالبی کاهش ساعت کاری پرستاران از 44 ساعت به 36 ساعت را متناسب با حقوق دریافتی دویست و چهل هزار تومان پرستاران  عنوان و خاطر کرد: افزایش ساعت کاری پرستاران باعث بالارفتن میزان خطاهای کاری آنها شده است که باید به زودی این مشکل حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha