یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: زن و شوهر 24 و 25 ساله مسافر در چادر مسافرتی خود در رضوانشهر بر اثر گازگرفتگی ناشی از پیک‌نیک جان باختند.

سلامت نیوز: معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: زن و شوهر 24 و 25 ساله مسافر در چادر مسافرتی خود در رضوانشهر بر اثر گازگرفتگی ناشی از پیک‌نیک جان باختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمدرضا جعفری خیرخواه عصر امروز در نشست انتظامی گیلان چگونگی مرگ یک زوج جوان در رضوانشهر را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: فوت مشکوک زن و شوهر جوانی در داخل چادر مسافرتی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه دلیل مرگ این زوج مورد بررسی قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی متوجه شدند زن و شوهر مسافر که برای استراحت در داخل چادر بسر می‌بردند با روشن کردن گاز پیک‌نیک دچار گاز گرفتگی شدند و فوت کردند.

وی مرگ این زن و شوهر جوان مسافر در رضوانشهر را حادثه‌ای تلخ خواند و گفت: اجساد این زوج جوان 24 و 25 ساله برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

جعفری‌خیرخواه افزایش سطح آمادگی آحاد جامعه و ترویج فرهنگ ایمنی در زمینه رعایت نکات ایمنی را مهم دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌رین شیوه‌های مناسب برای مقابله با خطرات و حوادث ترویج فرهنگ ایمنی است که می‌توان از چنین حوادث تلخی جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از وسایل گرمایشی در فصل سرما با دقت بیشتری صورت گیرد، یادآور شد: وسایل گازسوز باید دارای دودکش مجاز یا تهویه مناسب باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha