مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، نخستین دوره «جشنواره ملی توانمندی های توان یاب» را همزمان با روز جهانی معلولان برگزار می کند.

سلامت نیوز: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، نخستین دوره «جشنواره ملی توانمندی های توان یاب» را همزمان با روز جهانی معلولان برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز از مجتمع خیریه رعد، مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی های علمی، فرهنگی و هنری افراد دارای معلولیت به جامعه، ایجاد انگیزه برای صاحبان ایده و نوآوری و مخترعان و قدرشناسی از تجارب موفق مدیریتی در حوزه معلولیت در سراسر کشور عنوان کرد.

«رضا سخن سنج» ادامه داد: نخستین دوره جشنواره توانمندی های توان یابان در سه محور هنری در رشته نقاشی، محور علمی در رشته اختراع مرتبط به معلولان با هدف ارتقا و بهبود کیفیت زندگی توان یابان و محور فرهنگی، اجتماعی با معرفی تجارب موفق مراکز و تشکل های حمایت گر حوزه معلولان برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری توانمندی های توان یابان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، هدایای ویژه ای برای برگزیدگان این دوره در نظر گرفته که در محورهای هنری و علمی سکه بهار آزادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش داوری از کارشناسان خبره در هر سه محور برای انتخاب آثار دعوت به عمل آمده و اسامی داوران جشنواره بزودی اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افزود: علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در جشنواره، می توانند به سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کرده یا با ستاد اجرایی جشنواره به شماره 88371096 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha