یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

مرد بدبین که همسرش را در اقدامی جنون‌آمیز کشته است، به قصاص نفس - اعدام - محکوم شد.

سلامت نیوز: مرد بدبین که همسرش را در اقدامی جنون‌آمیز کشته است، به قصاص نفس - اعدام - محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، ساعت 9 صبح جمعه 15 اردیبهشت ماه سال 92 مأموران کلانتری 156 افسریه در جریان دعوای هولناک زوج جوانی قرار گرفتند. مأموران با ورود به حیاط ساختمان شماره 576 خیابان 15 متری سوم افسریه صحنه‌ای باورنکردنی را پیش روی خود دیدند.

زن جوانی غرق خون روی کف موزاییکی حیاط افتاده بود و در چند قدمی جسدش چاقو و چوب‌دستی‌ای به چشم می‌خورد.

خیلی زود ماجرای این قتل به بازپرس جنایی تهران مخابره شد و در حالی که تیم تخصصی بررسی صحنه قتل هنوز به قتلگاه نرسیده بودند، مرد جوانی با دست و پای خون‌آلود وارد ساختمان شد. مرد جوان که مهدی 32 ساله است، با دیدن مأموران گفت: «عفت» دیگر زنده نیست و آماده هستم تا اعدام شوم.

همین اعتراف مرد همسرکش کافی بود تا تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی مأموریت پیدا کنند تا پرده از انگیزه این جنایت خانوادگی بردارند.

مهدی در این مرحله به افسر بازجو گفت: عفت را دوست داشتم و روز حادثه با همسرم که به رفتارهایش مشکوک بودم درگیر شدم و پس از اینکه عفت با چوب ضرباتی به من زد، عصبانی شده و با برداشتن چاقو از آشپزخانه وی را هدف ضربات قرار دادم.
 
در دادگاه

ساعت 12 ظهر 10 آبان ماه سال جاری جلسه رسیدگی به پرونده همسرکشی در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «باقری» و همراهی چهار قاضی مستشار برگزار شد. در ابتدای جلسه پدر عفت پشت تریبون قرار گرفت و گفت: دخترم به صورت فجیعی به قتل رسیده و حتی به خاطر نوه‌ام نیز حاضر به بخشیدن داماد شیشه‌ای‌ام نیستم و خواستار قصاص هستم.

مهدی که از روز نخست دستگیری‌اش اتهامش را قبول دارد، وقتی در برابر پنج قاضی عالیرتبه جنایی ایستاد، گفت: عفت را دوست داشتم و حتی به رفتارهای مرموزش نیز اعتراض نمی‌کردم تا اینکه روز جنایت همسرم از خانه خارج شد و من نیز تعقیبش کردم.

وی افزود: در خیابان اصلی خودروی گرانقیمتی ایستاده بود و تصور کردم عفت می‌خواهد سوار آن شود. همسرم وقتی به عقب برگشت، مرا در تعقیبش دید و فهمید که سایه به سایه دنبالش هستم، با عصبانیت به دنبالم آمد و با عجله به سمت خانه برگشتم و عفت نیز دوان دوان با چوبی که در دست داشت، وارد حیاط شد و چند ضربه به من زد و من در اوج عصبانیت با چاقوی آشپزخانه ضرباتی به او زدم.

مهدی در پایان گفت: آماده هر حکمی هستم، چون همسرم را که عاشقش بودم به قتل رسانده‌ام.

بنابر این گزارش، پس از اقرارهای داماد بدبین، پنج قاضی دادگاه کیفری تهران وارد شور شدند و حکم قصاص نفس - اعدام - را صادر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha