طی سه ماهه نخست سال جاری پزشکان شاغل در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی 11 میلیون و 209 هزار و 382 نفر را به صورت سرپایی ویزیت کردند.

به گزارش مهر ، آمار استخراج شده بر پایه تعداد مراجعه افراد به پزشکان عمومی ، متخصص و دندانپزشک شاغل در مراکز درمانی این سازمان در 3 ماهه نخست امسال اعلام شده است.

بر این اساس میزان مراجعه افراد به پزشکان عمومی در این مراکز 7 میلیون و522 هزار و 248 مورد، پزشکان متخصص 2 میلیون و 909 هزار 386 مورد و مراجعه به دندانپزشکان 777 هزار و 748 مورد گزارش شده است.

گفتنی است، بیشترین تعداد ویزیت در بین مدیریت درمان های تامین اجتماعی سراسر کشور در 3 ماهه نخست سال جاری به ترتیب درتهران واصفهان گزارش شده و در سطح مراکز درمانی این سازمان در کل کشور نیز بیمارستانهای دکتر شریعتی وغرضی اصفهان ، شهید فیاض بخش ، امام رضا (ع) و شهید سلیمانی تهران ، پلی کلینیک های شهید بهشتی و حصارک کرج ، بیمارستان آیت الله کاشانی کرمان ، پلی کلینیک شماره یک رشت، بیمارستان ولی عصر قائمشهر و پلی کلینیک ابن سینا اراک بیشترین میزان پذیرش بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت سرپایی را داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha