جانشین راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بیشترین علت تصادفات در چند روز اخیر در جاده های کشور مربوط به توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی بود.

سلامت نیوز: جانشین راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بیشترین علت تصادفات در چند روز اخیر در جاده های کشور مربوط به توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار سرتیپ امیری با اشاره به بارش برف و باران در بیشتر استان های کشور به ویژه در مناطق شمالی و غرب کشور افزود: این آب و هوا شرایط ویژه ای را در محورهای کوهستانی و برخی از استان ها به وجود آورده و تردد را در برخی از مناطق دشوار کرده است.

وی گفت: هم اکنون،‌ محورهای زنجان به قزوین و پونل به خلخال به علت کولاک و لغزندگی معابر بسته است.

جانشین راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به حجم سفرها به اماکن زیارتی و همچنین برای شرکت در مراسم سوگواری، افزود: خوشبختانه با همراهی مردم، شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده ها بوده ایم.

وی گفت: متأسفانه در محور تبریز به زنجان اتوبوسی به علت لغزندگی جاده واژگون شد که متأسفانه دو نفر کشته و 14 نفر زخمی شده اند.

سردار امیری با اشاره به موج برگشت مسافران و بارش برف پاییزی در بیشتر مناطق شمالی کشور داشتن زنجیر چرخ را برای خودروها الزامی دانست و از رانندگان خواست حتماً با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha