یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

هر کدام از ما که تصویر نابودی زندگی یک دختر جوان را دیدیم لحظه ای درنگ نکردیم و چشمانمان را نبستیم. احتمالا نامش را هم در اینترنت جستجو کردیم تا به یافته های بیشتری برسیم...!

سلامت نیوز: هر کدام از ما که تصویر نابودی زندگی یک دختر جوان را دیدیم لحظه ای درنگ نکردیم و چشمانمان را نبستیم. احتمالا نامش را هم در اینترنت جستجو کردیم تا به یافته های بیشتری برسیم...!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز،ماجرا کثیف تر و حیوانی تر از آن است که بشود آن را تعریف کرد. تصویر دختر جوان و غمزده در دوربین شبه انسانی ثبت می شود. دخترک مورد تجاوز قرار امت می گیرد و باید اقرار کند که خیانت کرده. چهره دختر عاری از هر احساسی است، چندین بار اسم دختر تکرار می شود تا آبروی او کاملا از بین برود. دختر آرام با صدایی که از ته گلویش بیرون می آید همه چیز را انکار می کند و صورتش را می پوشاند. مرد دست های او را از روی صورتش بر می دارد و وادارش می کند در دوربین او نگاه کند. کمتر از یک ساعت بعد فیلم به مدد تکنولوژی برتر این روزها دست به دست افرادی می چرخد که به آبروی هم چندان رحم نمی کنند.

هر کدام از ما که تصویر نابودی زندگی یک دختر جوان را دیدیم لحظه ای درنگ نکردیم و چشمانمان را نبستیم. احتمالا نامش را هم در اینترنت جستجو کردیم تا به یافته های بیشتری برسیم...!

ماجرای این فیلم ها راکه در اینترنت کم هم نیستند با پلیس فتا درمیان گذاشتیم وباخاکپور مسئول اطلاع رسانی پلیس فتا درباره نحوه پی گیری جرایم اینترنتی و شکایت از آن ها گفتگو کردیم. خاکپور می گوید: در پی گیری جرایم اینترنتی باید شاکی خصوصی به شکایت درباره مساله بپردازد. در غیر این صورت پلیس فتا آن را پی گیری نمی کند، مگر در موارد خاص. منظور از موارد خاص مواردی است که به تشویش اذهان عمومی منجر بشود. یعنی با انتشار فیلمی در اینترنت احساسات جمعی جریحه دار شود. خاکپور در پایان می افزاید: پلیس فتا راه های پیشگیری از این اتفاقات را هم در اختیار عموم قرار داده است که همگان می توانند از آن استفاده کنند.

جادارد اشاره کنیم قبلا نیز از این نوع فیلم ها در اینترنت منتشر شده و دامان بسیاری را هم گرفته ، از بازیگران سینما تا افراد عادی. ..حراج آبروی آدم ها انگار بهای کمی دارد و سودمالی اش بالاست. همه ما هم که آدم های اهل حساب و کتابیم...!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha