یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

در محور مشگین‌شهر ـ اردبیل‌ بر اثر ‌حادثه رانندگی، اتوبوسی 170 ‌رأس دام را زیر گرفت و چوپان نیز به همراه دام‌های خود قربانی سرعت خودروی سنگینی شد‌.

سلامت نیوز: در محور مشگین‌شهر ـ اردبیل‌ بر اثر ‌حادثه رانندگی، اتوبوسی 170 ‌رأس دام را زیر گرفت و چوپان نیز به همراه دام‌های خود قربانی سرعت خودروی سنگینی شد‌.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، در محور مشگین‌شهر ـ اردبیل که به عنوان محور مرگ مشهور است، بر اثر ‌حادثه رانندگی چوپان به همراه دام‌های خود قربانی سرعت خودروی سنگینی شد که همه گله را با چوپانش زیر گرفت.

در این حادثه رانندگی، ‌بر اثر بی‌احتیاطی یک دستگاه اتوبوس بیش از 170 رأس دام تلف یا مصدوم شده و خسارت زیادی به دام‌ها وارد آمد و چوپان نیز در این حادثه به شدت مصدوم شد.

در این حادثه رانندگی که علت آن سرعت غیرمجاز راننده اتوبوس و عدم کنترل خودرو از سوی راننده اعلام شده، گله دام تا سقف 110 رأس تلف شده و 60 رأس گوسفند نیز مصدوم شدند.

 این حادثه در حالی رخ داد که محور اردبیل – مشگین‌شهر از محورهای حادثه‌خیز و مرگبار استان اردبیل است که در این دو ماه بیش از صدها مورد تصادف خونین در این محور رخ داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha