یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: چون تعداد نمایندگانی كه در حوزه‌ی پزشكی و پیراپزشكی تخصص داشتند، بیشتر از تعداد اعضای كمیسیون بهداشت و درمان بود، این پیشنهاد مطرح شد كه بهتر است فراكسیونی به نام سلامت ایجاد شود، تا هم از نظریات حرفه‌ای این نمایندگان در حوزه‌ی سلامت استفاده شود و هم اگر لازم باشد طرح یا لایحه‌ای تهیه شود، و نظر این دسته از همكاران نیز در نظر گرفته شود.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌كه پیشنهاد ریاست دكتر مرندی نیز برای فراكسیون مطرح شد، درباره‌ی علت عدم تشكیل فراكسیون سلامت اظهار كرد: از آنجا كه این دسته از كارها یك علمدار می‌خواهد، متاسفانه شكل‌گیری فراكسیون سلامت به نتیجه نرسید و با وجود جمع‌آوری امضاء از نمایندگان برای عضویت در كمیسیون، جلسه‌ای برگزار نشد.

قاضی‌زاده ابراز امیدواری كرد كه پس از تعطیلات مجلس موضوع فراكسیون سلامت را پیگیری كند.

به گزارش ایسنا، موضوع ریاست دكتر مرندی، نماینده‌ی تهران در حالی به عنوان رییس فراكسیون سلامت از سوی نمایندگان پیشنهاد شده بود، كه خود وی در گفت‌وگو با ایسنا از موضوع به طور كامل اظهار بی‌اطلاعی كرد و گفت نمی‌داند فراكسیونی به نام سلامت وجود دارد یا خیر؟

هم‌چنین شهریاری نماینده‌ی مردم زاهدان در خانه‌ی ملت، در گفت‌وگو با ایسنا موضوع تشكیل فراكسیون سلامت را منتفی شده اعلام و اظهار كرد: تعدادی از نمایندگان خواستار عضویت در این فراكسیون شدند، اما با اعلام تشكیل جلسه ظاهرا موضوع تشكیل فراكسیون سلامت منتفی شده است.

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا نمایندگان با توجه به اهمیت حوزه‌ی سلامت، موضوع تشكیل این فراكسیون را پیگیری خواهند كرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha