امروز با شنیدن 5 برنامه متنوع از رادیو سلامت به استقبال سلامتی می رویم.

روز جهانی قلب و روز جهانی آتش نشانی در رادیو سلامت
رادیو سلامت 5 برنامه ایستگاه بامدادی ، فراسو ، مردم و سلامت ، صدای مشاور و موج زندگی خود را به این دو موضوع اختصاص داد .
ایستگاه بامدادی
عنوان برنامه ای صبحگاهی است که هر روز به صورت زنده به موضوعات مختلف حوزه بهداشت می پردازد . این برنامه فردا به موضوع روز جهانی قلب می پردازد .  ایستگاه بامدادی هر روز ساعت 7 تا 8 پخش می شود.
فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد و با حضور کارشناسان و متخصصان به سوالات شنوندگان پاسخ میدهد . این برنامه فردا با حضور آقای مهندس رزمیان فر مشاور و سخنگوی سازمان آتش نشانی به موضوع روز جهانی آتش نشانی میپردازد . این برنامه ساعت 15/8 پخش می شود . 
صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه فردا با حضور آقای دکتر معتمدی متخصص قلب و عروق  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  به موضوع روز جهانی قلب و سلامت قلب  میپردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد . و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور آقای مهندس رزمیان فر مشاور و سخنگوی سازمان آتش نشانی به موضوع روز جهانی آتش نشانی میپردازد مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود .
موج زندگی

عنوان جنگ عصر گاهی است که هر روز از رادیو سلامت پخش می شود و شامل آیتم های مختلف همچون مسابقه ، پرداختن به بحث صله رحم ، ترویج فرهنگ مصرف دارو ، اخبار همایشها و سمینارها ، توصیه های ترافیک ، اخبار هواشناسی ، بحث روز و گزارش است .
 این برنامه فردا به موضوع روز جهانی قلب میپردازد . موج زندگی هر روز ساعت 17 تا 18 پخش میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha