رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی ویژه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا پایان هفته جاری، گفت: به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در شرف انجام است، تحقق عدالتی که جامعه پرستاری همواره در پی آن بوده است، دور از انتظار نیست.

اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری دور از انتظار نیست

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی ویژه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تا پایان هفته جاری، گفت: به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در شرف انجام است، تحقق عدالتی که جامعه پرستاری همواره در پی آن بوده است، دور از انتظار نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد میرزابیگی افزود: اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری جدی است و تا پایان هفته جاری نیز کارگروه اجرایی ویژه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تشکیل خواهد شد و مقرر شده است تا این قانون در حال حاضر بصورت آزمایشی در چند بیمارستان اجرایی شود و نتیجه آن بررسی و ارزیابی شود و سپس برای اجرای کشوری آماده شود.

وی در ادامه به افزایش 8 الی 10 درصدی مراجعات به مراکز درمانی و بهداشتی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش هزینه ها و افزایش انگیزه های تشویقی کادر پزشکی میزان مراجعات به مراکز درمانی حدود 8 الی 10 درصد افزایش پیدا کرده است که با توجه به مشکل کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری و... که در گذشته نیز با آن مواجه بودیم، بار کاری بیشتری بر پرسنل موجود نظام سلامت افزایش یافت که ان شاء الله اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری می تواند باعث ایجاد انگیزه در میان پرستاران و کادر پزشکی شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در پایان با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری ما را به تحقق عدالت نزدیک تر می کند، اظهارداشت: با این اتفاق دیگر بحث مقایسه پزشک و پرستار برای همیشه از بین می رود و هر گروه بر اساس خدمت خودش سنجیده می شود، و به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در شرف انجام است، تحقق عدالتی که جامعه پرستاری همواره در پی آن بود، دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha