سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 126897

با تخصیص مرحله اول اعتبار «توزیع شیر در مدارس» این طرح به طور قطعی از اول آذر به صورت یکپارچه در مدارس هدف آغاز می‌شود.

سلامت نیوز: با تخصیص مرحله اول اعتبار «توزیع شیر در مدارس» این طرح به طور قطعی از اول آذر به صورت یکپارچه در مدارس هدف آغاز می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز،مشاور اجرایی معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اعلام این خبر به خراسان گفت: با پیگیری‌های مداوم اولین مرحله تخصیص اعتبار از محل بودجه آموزش و پرورش نسبت به این طرح، دیروز ابلاغ شد.

منصور مجاوری با اشاره به این که تخصیص این اعتبار با امضای نهایی معاونت نظارت و برنامه ریزی رئیس جمهور انجام گرفته است، ادامه داد: بر این اساس به سرعت ابلاغ به استان‌ها انجام و اعتبار لازم از سوی خزانه به استان‌ها ابلاغ می‌شود و قطعا توزیع شیر در مدارس از اول آذر انجام می‌گیرد.

وی در پاسخ به این که توزیع شیر در مرحله اول به صورت پایدار یا مقطعی است تصریح کرد: توزیع شیر به صورت یکپارچه است و پیش بینی می‌کنیم با تخصیص مرحله اول اعتبار حدود ۳ماه این طرح تامین اعتبار ‌شود. مجاوری با بیان این که هنوز از محل هدفمندی یارانه‌ها هیچ اعتباری به این طرح اختصاص نیافته است، افزود: امیدواریم تا طی شدن مرحله اول اعتبارات اعلام شده از محل هدفمندسازی یارانه‌ها نیز در اختیار قرار گیرد. وی از انجام مناقصه عقد قرارداد با کارخانه‌ها یاد و تاکید کرد: قراردادها به صورت سالانه منعقد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha