چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری قانون مصوب مجلس و شورای شهر تهران در مناقصات مترو را نقض کرده است، گفت: کارگران مترو از اردیبهشت‌ماه امسال حقوقی دریافت نکرده‌اند و این موضوع، دغدغه شورا شده است.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری قانون مصوب مجلس و شورای شهر تهران در مناقصات مترو را نقض کرده است، گفت: کارگران مترو از اردیبهشت‌ماه امسال حقوقی دریافت نکرده‌اند و این موضوع، دغدغه شورا شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان،رحمت‌ا... حافظی با اشاره به اینکه برخی از کارگران مترو از اردیبهشت‌ماه تا کنون حقوق نگرفته‌اند، ادامه داد: پیگیری شود که این مشکل چیست؟ آیا شهرداری مطالبات پیمانکاران را پرداخت نکرده است یا اینکه پیمانکاران مطالبات را گرفته‌اند و به کارگران نداده اند که به این ترتیب به کارگران اجحاف می‌شود.

او درباره بحث مناقصات شهرداری تهران نیز توضیح داد: مجلس مصوبه به شماره 130890 در تاریخ 17 بهمن سال 82 درباره نحوه برگزاری مناقصات دارد که در بند ب ماده 5 آن اعلام می‌کند: در مناقصات شهرداری باید یک نفر از اعضای شورای شهر به عنوان ناظر در جلسات مناقصه شرکت کند این قانون است و الزاما باید اجرا شود. فارس نوشت؛ حافظی تاکید کرد: عدم اجرای این قانون را به عنوان تذکر اعلام می‌کنم و شهرداری پاسخ خود را در این‌باره ابلاغ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha