چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 126977

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اسامی داروهای رایگان بیماران سرطانی، هفته آینده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در قالب بسته حمایتی برای بیماران صعب العلاج و خاص اعلام می شود.

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اسامی داروهای رایگان بیماران سرطانی، هفته آینده در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در قالب بسته حمایتی برای بیماران صعب العلاج و خاص اعلام می شود.

«رسول دیناروند» در گفت وگو با ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: در گام بعدی اجرای طرح نظام تحول سلامت باید پرداختی بیماران صعب العلاج از جیب، به حداقل برسد که تاکنون بخشی از آن انجام شده و در گام بعدی طی هفته آینده، اسامی داروهای رایگان مبتلایان به سرطانی اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این بسته حمایتی تعدادی از داروهای مورد نیاز بیماران سرطانی رایگان می شود و برای بیمارانی که بی بضاعت هستند تهیه همه داروهای آنها رایگان خواهد بود.

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه این بسته حمایتی بسیار جامع خواهد بود، افزود: در این بسته ارتقای خدمات در حوزه بستری بیمارستان ها در نظر گرفته شده که این امر طی چهار ماه به نتیجه خواهد رسید.

دیناروند گفت: با اجرای این طرح که با همکاری سازمان غذا و دارو و معاونت درمان وزارت بهداشت اجرای می شود، داروهای شیمی درمانی مورد نیاز بیماران سرطانی در بیمارستان دولتی تامین شده و در اختیار بیماران قرار داده می شود و دیگر نیازی نیست که بیماران برای تهیه دارو سرگردان شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha