چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

وقوع 380 مورد اسیدپاشی در سال جاری، تداوم اجرای طرح امنیت اجتماعی در زمستان، توضیح درباره مهمانی افغان‌ها در محرم و غیره از مسائلی بود که فرمانده ناجا در حاشیه همایش ملی پلیس و ارتقای سلامت اداری با خبرنگاران مطرح کرد.

سلامت نیوز: وقوع 380 مورد اسیدپاشی در سال جاری، از جمله مسائلی بود که فرمانده ناجا در حاشیه همایش ملی پلیس و ارتقای سلامت اداری با خبرنگاران مطرح کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص سرانجام پرونده اسیدپاشی در اصفهان با بیان اینکه متهم این حادثه هنوز دستگیر نشده، خاطر نشان کرد: حادثه اصفهان نیز به دلیل طرح آن در رسانه‌ها مطرح شد. ما در شش ماهه امسال 380 مورد اسیدپاشی داشتیم.

احمدی مقدم در توضیح بیشتر این تعداد اسیدپاشی به ایسنا گفت: در این آمار علاوه بر افراد، اسیدپاشی بر روی خودروها و اشیا نیز لحاظ شده. اقداماتی که برخی از روی حسادت، کینه و ... انجام می‌دهند که اغلب متخلفان نیز دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام این حوادث خطرناک نیست خاطر نشان کرد: برخی نیز روی خودروها روغن ترمز، جوهر نمک و ... می‌پاشند.

مرجع انتشارتصویر عامل اسیدپاشی ناجا نیست

فرمانده نیروی انتظامی درباره چرایی عدم انتشار تصویر چهره نگاری شده از عامل اسیدپاشی در رسانه‌ها نیز گفت: در این خصوص قاضی باید نظر بدهد و شاید تصویر چهره نگاری به حدی نبوده که در رسانه‌ها منتشر شود اما به هر حال مرجع انتشار آن ناجا نیست.

وی درباره عملکرد برخی از پارکبان‌ها نیز خاطر نشان کرد: فقدان پارکینگ و تسهیلات مجوزی برای تخلف نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha