مدیر برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت گفت: اقلام مورد نیاز جهت ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های شهرهای کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور توزیع شد.

سلامت نیوز: مدیر برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت گفت: اقلام مورد نیاز جهت ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان‌های شهرهای کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور توزیع شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی ماهر گفت: در حال حاضر مرحله استقرار اولیه طرح تحول سپری شده و هم اکنون در مرحله نظارت بر ارزیابی برنامه هستیم، حدود 20 تیم ارزیاب از اول مهرماه به استانهای کشور سفر کرده و وضعیت هتلینگ را مورد ارزیابی قرار داده اند. این در حالیست که در شروع برنامه، بازدید مقدماتی از 570 بیمارستان دولتی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه بازسازی تعمیرات در برخی از بیمارستان‌ها به اتمام رسیده و در برخی هنوز در حال انجام است، افزود: برای خرید تجهیزات مربوط به هتلینگ مناقصه‌ها در حال انجام است و تمام سعی ما  این است که تا پایان سال تمام تجهیزات مربوط به هتلینگ یعنی وسایل رفاهی بیماران خریداری شود.

ماهر اظهار داشت: در مرحله اول توزیع اقلام 11 گانه هتلینگ، بیش از 738  بسته شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است، در 18 بیمارستان در شهر های کمتر برخوردار مناطق سردسیر کشور ( سردشت، نقده، بوکان، مشکین شهر، مهاباد، پیرانشهر، اشنویه  و ...) توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha