معاون اجرایی مركز آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: پزشكان و دندانپزشكان ایرانی كه خواستار دریافت مدرك تخصصی از كشور استرالیا هستند، برای نخستین ‌بار دوره OET (زبان انگلیسی مورد قبول دانشگاه‌های بین‌المللی) را در ایران می‌گذارنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مركز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرعباس سلطانپور معاون اجرایی آموزش افزود: مجوز برگزاری این دوره از دانشگاه ملبورن استرالیا اخذ شده است و استادان مربوطه نیز برای تدریس دوره OET از این دانشگاه به ایران می‌آیند.
وی افزود: همچنین مجوز برگزاری دوره‌های TTC, TOFEL, Pre - IEL TS, IEL TS (دوره‌های آموزشی مربوط به استادان زبان انگلیسی) و TKT (تربیت استادان) از دانشگاه ملبورن اخذ شده است تا این دوره‌ها به مدت 3 سال در ایران برگزار شود.
معاون اجرایی مركز آموزش یادآور شد: مجوز این دوره‌ها با همكاری یك مؤسسه خصوصی اخذ شده است و محل برگزاری آن‌ها مركز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
سلطانپور در پایان گفت: به افرادی كه دوره‌های یاد شده را می‌گذارنند، گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی برای ادامه تحصیل در خارج از كشور اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha