جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 127126

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات خانه های بهداشت گفت: بیش از هزار خانه بهداشت نیاز به تجهیزات دارند اما هنوز از کمبود تجهیزات رنج می برند.

کمبود تجهیزات 1000خانه بهداشت در کشور

سلامت نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات خانه های بهداشت گفت: بیش از هزار خانه بهداشت نیاز به تجهیزات دارند اما هنوز از کمبود تجهیزات رنج می برند.

رسول خضری در گفت و گو با پانا، با اشاره به مشکلات خانه های بهداشت در کشور اظهار داشت: توجه به تجهیز خانه‌ های بهداشت در طرح تحول سلامت ضرورت دارد.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه 2300 خانه بهداشت در روستاها وجود دارد، گفت: خانه های بهداشت باید مجهز باشند. هم اکنون بیش از هزار خانه بهداشت نیاز به تجهیزات دارند اما هنوز از کمبود تجهیزات رنج می برند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از خانه‌ های بهداشت در کشور حدود 30 سال قدمت دارند که نیاز شدیدی به مقاوم سازی و یا بهسازی دارند که وزارت بهداشت باید به این مساله توجه کند و آن را در دستور کار قرار دهند.
این نماینده مجلس با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت نیز گفت: گام سوم طرح تحول سلامت آغاز شده و این مرحله جلوگیری از پدیده زیرمیزی را دنبال می کند و این مساله از اصلی ترین درخواست های ما بود که خوشبختانه وزارت بهداشت به آن توجه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha