معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح پیگیری های این مرکز برای قربانیان اسیدپاشی اخیر در اصفهان به اقدامات برای تشدید مجازات این افراد اشاره کرد و گفت: معاون حقوقی ریاست جمهوری با قوه قضائیه در حال رایزنی هستند تا تبصره ای را ذیل ماده مربوط به مفسد فی الارض وارد کنند که هم تشدید کننده مجازات باشد تا شاید بتواند در جلوگیری از این جنایت ها موثر واقع شود.

سلامت نیوز: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح پیگیری های این مرکز برای قربانیان اسیدپاشی اخیر در اصفهان به اقدامات برای تشدید مجازات این افراد اشاره کرد و گفت: معاون حقوقی ریاست جمهوری با قوه قضائیه در حال رایزنی هستند تا تبصره ای را ذیل ماده مربوط به مفسد فی الارض وارد کنند که هم تشدید کننده مجازات باشد تا شاید بتواند در جلوگیری از این جنایت ها موثر واقع شود.


شهیندخت مولاوردی در گفت و گو با پانا، درخصوص اقدامات معاون زنان برای قربانیان اسیدپاشی اظهار داشت: از همان ابتدا که این اتفاق روی داد، به طور جد وارد عمل شدیم و بر روی اقدام و پیگیری فوری تأکید داشتیم و منتظر هستیم که نتایج بررسی ها به مردم و افکار عمومی جامعه اعلام شود.
انجام مکاتبه برای تخصیص اعتبار درمان قربانیان
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: بنده همزمان با این موضوع در سفر خارج از کشور و در اجلاس کشورهای اسلامی بودم و بالافاصله پس از بازگشت به کشور با یکی از قربانیان اسیدپاشی بازدید کردم، از طرفی پیگیری ها و مکاتباتی را برای تخصیص اعتبار درمان این افراد انجام داده ایم.


پیگیری رایگان شدن درمان قربانیان اسیدپاشی
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز پیگیر درمان این افراد هستیم و تلاش می کنیم تا درمان آن ها رایگان باشد و این اتفاق صورت گیرد.
مولاوردی همچنین با اشاره به تشدید مجازات اسیدپاشان نیز گفت: همچنین با کانون وکلا نیز در حال تنظیم تفاهم نامه ای برای دادخواهی و پیگیری مباحث حقوقی هستیم و تا جایی که در جریان هستم معاون حقوقی ریاست جمهوری با قوه قضائیه در حال رایزنی هستند تا تبصره ای را ذیل ماده مربوط به افساد فی الارض وارد کنند که هم تشدید کننده مجازات باشد تا شاید بتواند در جلوگیری از این جنایت ها موثر واقع شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha