پروژه سیستانیکا ساعت 17 روز چهارشنبه، علی رغم هشدار های قبلی و ضمن بی توجهی به دستور توقف مسئولین قضایی، فرو ریخت.

سلامت نیوز: پروژه سیستانیکا ساعت 17 روز چهارشنبه، علی رغم هشدار های قبلی و ضمن بی توجهی به دستور توقف مسئولین قضایی، فرو ریخت.

به گزارش سلامت نیوز ، عصر ایران نوشت: در پی هشدارهای قبلی این سایت در مورد پرخطر بودن «پروژه سیستانیکا» و همچنین علی رغم دستور توقف پروژه توسط بازپرسی شعبه2 دادسرای ناحیه 7 شعبه سید خندان - ویژه امور شهرداری و همچنین به استناد نامه «فریبرز واحدی»، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، عوامل این پروژه در اقدامی تامل برانگیز به ساخت و ساز در این گود ادامه دادند که در پی این بی توجهی، عصر روز چهارشنبه 21 آبان ماه، سقف طبقه اول این پروژه فرو ریخت.

«فریبرز واحدی»، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به استناد نامه نظام مهندسی و گزارش مهندس ناظر (مهندسین مشاور اوج انرژی گلستان) در نامه ای به «کریمیان اقبال» مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران، صراحتا به پرخطر بودن پروژه اشاره و مسئول هرگونه حادثه احتمالی را شهردار منطقه 9 اعلام کرده بود.

چرا علی رغم هشدارهای قبل وزارت راه و شهرسازی مبنی بر پرخطر بودن گود و درخواست توقف این پروژه؛ همچنان شاهد ادامه کار توسط مجریان طرح بودیم؟

چرا با مسئولین متخلف که با بی توجهی به قانون و عدم اجرای صحیح آن جان شهروندان و حتی کارگران شاغل در پروژه را به خطر می اندازند، برخورد جدی صورت نمیگیرد؟

بازپرس پرونده شکایت اهالی از این پروژه، دستور توقف هرگونه ساخت و ساز در پروژه را صادر کرده بود. چرا پیمانکار پروژه همچنان به کار خود ادامه داد و شهرداری منطقه از ادامه کار آن جلوگیری نکرد؟

متاسفانه هر روز شاهد این گونه بی توجهی ها توسط مدیریت شهری تهران هستیم. آیا وقت آن نرسیده قوه قضائیه با خاطیان و مقصران برخورد جدی کند تا شاهد به خطر افتادن جان شهروندان و ساکنان شهرمان نباشیم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ش ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    4 0
    ازکجامعلوم برج مشترکا متعلق به شهرداری و قوه قضا نبوده
  • براتی ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    3 0
    عاقبت بی توجهی به مقررات ملی ساختمان و اصول فنی مهندسی و حقوق همسایه ها و هشدارهای اهالی محل و دستورات قضایی همین میشود بیخود نیست که از قدیم گفته اند چاهکن خودش همیشه ته چاه است .
  • سلیمانی ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    1 0
    سیستانیکا که در سایه بی توجهی شهرداری نهایتا فرو ریخت حداقل مواظب گودهای پرخطر دیگر باشید